Friday, October 23, 2015

# Beauty # D'Green

D'Tone & D'Green - Tips Langsing Secara Sihat & Semulajadi!


Assalamualaikum!


Tubuh yang sihat dan langsing memang menjadi idaman semua wanita! Sebab tu kaum wanita sanggup membelanjakan sejumlah wang yang besar dalam aspek kecantikan dan kesihatan demi untuk mendapatkan bentuk badan yang diimpikan.

Korang nak dapatkan bentuk badan yang cantik dengan cara yang sihat dan semulajadi tak? Baru-baru ini aku berpeluang mencuba sendiri produk minuman kesihatan Senze iaitu D'Tone dan D'Green dalam usaha untuk kelihatan lebih slim dan sihat! 



Menarik bukan ....! jom aku tunjukkan bagaimana!


D'Tone - membakar lemak secara semulajadi


Suplemen pelangsing semulajadi yang dibuat daripada ekstrak tumbuh-tumbuhan. Kualiti produk ini membantu mencegah penyerapan kalori berlebihan dan mempercepatkan proses pembakaran lemak.

Pengambilan D'Tone yang konsisten untuk tempoh yang lama tidak perlu melalui diet yang menyeksakan.





Kandungan istimewa D'Tone antaranya, soya putih, Garcinia Camboggia, enzim buah-buahan, Acerola Cherry dan buah markisa. Untuk mereka yang ingin menurunkan berat badan secara semulajadi, kandungan bahan semulajadi dalam D'Tone akan membantu membakar lemak dan meningkatkan aktiviti metabolisme badan.

Kebaikan D'Tone :
a) mempercepat proses pembakaran lemak dan menyekat pengumpulan lemak dalam badan
b) meningkatkan aktiviti enzim dan metabolisme badan
menjadikan kitaran hormon kembali normal
c) mengurangkan penyimpanan air dan edema dalam badan




Cara pengambilan : Suplemen D'Tone didatangkan dalam bentuk sachet, boleh diambil 1 hingga 2 sachet setiap hari. Hanya perlu tuangkan ke dalam shaker bersama air masak dan digoncang sempurna sebelum diminum pada waktu pagi.

Ia boleh diamalkan sebelum atau selepas makan pagi. Sebaiknya korang amalkan sebelum sarapan pagi untuk menghalang penyerapan kalori berlebihan yang boleh menyebabkan pengumpulan lemak. Lagipun, ia akan membantu melancarkan penyerapan nutrisi dan proses penghadaman. Pada sesiapa yang mempunyai masalah penghadaman atau tekanan darah rendah, D'Tone sesuai diamalkan selepas sarapan pagi untuk terapi kesihatan diri.




                         
D'Green - Buang toksik dalam badan secara sihat

Suplemen yang mengandungi ekstrak tumbuh-tumbuhan semulajadi ini memudahkan proses pendetosifikasi dalam cara yang lebih sihat dan mudah! Ia membenarkan tubuh kita menyerap lebih banyak nutrisi dan mengekalkan tahap kecergasan.





Khusus untuk menyahtoksik dan menyekat penyerapan lemak serta menurunkan kadar kolesterol, D'Green diperkayakan dengan Pektin, Bromelain (enzim nanas) dan teh hijau yang bertindak sebagai antioksidan

Kebaikan D'Green :
a) meningkatkan peristalsis usus dan mencegah sembelit
b) membuang toksin dan radikal bebas dari badan dengan berkesan
c) meningkatkan sistem imunisasi dan memperbaiki penyerapan nutrisi




Cara pengambilan : Suplemen D'Green boleh diambil 1 hingga 2 sachet setiap hari. Hanya perlu tuangkan ke dalam shaker bersama air masak dan digoncang sempurna sebelum diminum pada waktu malam.

Ia boleh diambil sebelum atau selepas makan, terpulang kepada kesesuaian korang. 





Selain kandungan bahan yang semulajadi, produk tempatan keluaran Herba Setia Marketing (M) Sdn Bhd ini mempunyai pengesahan HALAL oleh Jakim dan sijil GMP yang diiktiraf. Jadi, korang tak perlu ragu-ragu untuk mengambilnya.


HARGA

D'Tone : RM165/sekotak (20 sachet)
D'Green : RM165/sekotak (20 sachet)






Aku berpeluang mencuba dan merasakan sendiri pengalaman mengambil minuman suplemen kesihatan D'Tone & D'Green selama dua minggu. Aku sukakan rasa manis buahnya yang sedap dan tidak meloyakan tekak. Ia memudahkan proses pembuangan toksin dalam badan tetapi tidak mengganggu perut. Malah, aku cepat rasa kenyang dan badan terasa ringan.

Minuman suplemen D'Tone & D'Green sangat sesuai untuk mereka yang vegetarian dan ia selamat diminum tanpa kesan sampingan atau ketidakselesaan pada perut. Pengambilan secara konsisten dan minum air secukupnya insyaAllah akan memberikan hasil yang diidamkan!

Bagi korang yang nak mencuba dan nak tahu lebih lanjur tentang produk suplemen D'Tone & D'Green, korang boleh layari :


Facebook : Senze.my
Laman Web : www.senze.my
Email : admin@senze.my


14 comments:

  1. Perghhh patutlah Anim maintain langsing!

    ReplyDelete
  2. nimmm nak kurus jg hukhuk..dah makin bambam sgt ni..nak hbs hjg thn dh ni hahahaha

    ReplyDelete
  3. amboi , kalau lyssa minum ni , bertambah-tambah langsing lah lyssa ek :D

    ReplyDelete
  4. buang toksin tu penting tu.
    dpt buang toksin br lega badan.
    naper xdek produk untk lelaki :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Produk ni memang sesuai untuk lelaki dan wanita :)

      Delete
  5. 165 sekotak utk sebulan berbaloi la...wowww boleh detox ni.aummmm

    ReplyDelete
  6. nampak bagus produk ni utk mereka yg nak kekal langsing..

    ReplyDelete
  7. mmg kena konsisten baru la bkesan kan? nice

    ReplyDelete
  8. abe kena cari jgk ni, sb lani dh terlebih langsing. seluar pun dah xmuat

    ReplyDelete
  9. Hi nice blog lah awak.
    Rasa nak langsing tibe2 ni hihi

    ReplyDelete
  10. kak hanim dah slim bertambah laaa slimm weii. ida jeles! nk beli jugokkkkkkkkkkkkkkkk

    ReplyDelete
  11. Kak hanim betul2x minum ni sebab tu kurus kew?? nak beli la kalau macm tu.

    ReplyDelete

Apa kata korang?