Monday, October 19, 2015

# Story Kenit

Kabhi Khushi Kabhi Gham Versi Melayu


Assalamualaikum!




Tragedi lutut berdarah di petang Sabtu ketika sedang seronok berlompatan dengan tali lompat kepunyaan kakaknya. Alkisahnya, my kenit Mira dah pandai main tali lompat. Teruja sangat dan dia berkobar-kobar menunjukkan kemahiran lompatannya pada aku petang kelmarin...

Dalam keghairahannya menunjukkan aksi lompatan, inilah hasilnya .... huhu...





Memang lutut kalau dah injured, duduk tepi je la jawabnya hehe. Yang aku pulak tengah syok layan badminton dengan si sulung, Wani. Alhamdulillah, terer dah dia main badminton sekarang ni. Bila dah pandai main, memang syok layan petang-petang dengan anak dara hehe ...




Malamnya? malamnya pulak, ada bola kannnnn. Opkos, si ayah berharap pasukan ATM menang malam tu, tapi hampa .... tiada jeritan GOLLLLLLLLL kedengaran dalam rumah malam itu apabila JDT membelasah sampai 4-0!!! Perghh .....

Begitu juga dengan pasukan Perak yang tumpas 1-0 kepada Sarawak malam yang sama! Dah la Sarawak main tanpa kehadiran penyokong sendiri .. pun Perak boleh kalah lagi?? Aiyaakkkk ...

Bertambah kecewa bila Pahang pun turut sama 'berjangkit' kalah besar 4-1 kepada PKNS FC di Stadium Darul Makmur! Patutla sugul je laki aku malam tu hahaha!




Aku? Aku pulak bahagia tengok 'pakwe' hensem aku berkungfu dalam filem Fong Sai Yuk malam tu hehehehe. Memang tak pernah jemu kalau tengok dia beraksi, tambah cerita kung fu dia yang lama-lama dulu tu ... i likeeee sangat!

:p


1 comment:

Apa kata korang?