ruangiklan
ruangiklan

Saturday, December 12, 2015

Pengindahan Lorong Belakang Seksyen 52 Petaling Jaya


Assalamualaikum!


Petaling Jaya semakin banyak berubah sejak kebelakangan ini. Bukan jalan sahaja yang berubah, tapi rekabentuk landskap dan hiasannya juga mendapat perhatian.  Baru-baru ni, aku singgah di Speedmart dan terjumpa lorong persis lorong di Laman Seni Seksyen 7, Shah Alam. 

Walaupun aku belum sempat singgah di Laman Seni Seksyen 7 tu, tapi dari pengalaman rakan-rakan blogger lain yang dah sampai sana lebih kurang sama seperti yang dilakukan di Seksyen 52, Petaling Jaya ni ....









Dijangka siap 20hb Disember 2015. Perghhh .. tak sabar nak tengok lorong seni yang berwarna warni ni siap sepenuhnya. Mana tahu ini lorong ni boleh jadi tarikan pelancong mahupun pengunjung untuk merasai pengalaman seperti di Laman Seni Seksyen 7, Shah Alam tu kan. 

Nak pergi sana jauh nau, tapi kat PJ ni dah ada so kita datang sini je la hehe ....




Cantik juga diaorang buat begini. At least, takda suram sangat lorong belakang tu dan kebersihan akan lebih terjaga sebab dah tentu akan jadi tumpuan orang ramai bergambar di dinding-dinding tu.

:)


2 comments:

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.