Thursday, February 11, 2016

# JUS ANNONA # Kecantikan & Kesihatan

JUS ANNONA | Pakej Lengkap Untuk Sihat Dan Cantik!


Assalamualaikum!


Penat ... letih ... tidak bermaya ... memang dah sinonim dengan aku. Mana taknya, start adik masuk darjah Satu aku kena lipat ganda uruskan hal-hal berkaitan barang sekolah anak setiap hari. Kasut sekolah dari 2 pasang dah jadi 3 pasang. Baju sekolah dari 2 pasang dah jadi 6 pasang huhu. Dalam masa 5 jam tu la aku kena 'berkejar' menyiapkan semua tugasan sebelum boleh masuk tidur. Tapi, kadang-kadang bila badan dah terlampau penat, memang 'tersembam' jugak aku di katil menyerah kalah huhu ... 





Sebab tu, bila ada masa cuti terluang aku dan keluarga akan bersenam di taman untuk kembalikan kecergasan badan! Bila dah basah peluh satu badan ... baru datang segarnya betul tak! Badan pun terasa ringan dan pergerakan pun cergas je heee ...

Selain senaman, aku amalkan juga suplimen untuk top up tenaga dan stamina. Sebab itu, aku kena bijak memilih produk suplimen yang selamat dimakan dan lengkap pakej untuk kesihatan dalaman dan kecantikan diri.




Untuk itu, aku amalkan Jus Annona yang kaya dengan khasiat Durian Belanda yang kini boleh didapati dengan mudah dalam pasaran! Kelebihan Jus Annona bukan saja kerana ia 100% buah Durian Belanda asli dan bahan semulajadi lain tapi ia juga bebas bahan kimia atau sebatian dadah! Haaa .. kalau gunakan bahan semulajadi aku memang takda masalah!




Satu lagi, aku juga ada masalah senggugut yang kadang-kadang boleh mengganggu tugas aku di pejabat. Bila senggugut menyerang, badan automatik akan jadi cepat penat! Dah la kerja aku ni kena mengadap pc tapi, dah nama pun kerja kan ... huhuhu. Bila amalkan Jus Annona setiap hari, badan dah tak letih seperti dulu. Sakit pinggang juga berkurangan dan tidur lebih nyenyak ... alhamdulillah ...

Dari segi diet pemakanan juga kena seimbang, dan pengambilan suplimen yang baik juga perlu untuk memberikan tenaga dan sebagai pencegahan awal dari penyakit yang merbahaya. Tahu tak, Durian Belanda mengandungi antioksidan yang tinggi? Haaa ... antioksidan ni akan membantu tubuh kita mencapai kestabilan hormon dengan cepat dan berkesan. Bila hormon dah seimbang, masalah-masalah berbangkit seperti senggugut, letih-letih badan dan tidak bermaya pun akan berkurangan insyaAllah ....



Syukur aku dipertemukan dengan produk suplimen yang berasaskan durian Belanda seperti Jus Annona. Bukan sahaja ia diperakui HALAL oleh Jakim, malah turut mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dan boleh diminum tanpa was-was!

Sebelum ni pun aku ada kongsikan khasiat Jus Annona dalam mencegah kanser dan bagaimana ia bertindak sebagai painkiller semulajadi. Semua tu korang boleh baca di Jus Annona | Petua Sihat Dengan Durian Belanda & Jus Annona | Harapan Masih Ada Buat Pesakit Kanser

Kalau korang nak tahu lebih lanjut mengenai Jus Annona, macam mana nak beli, macam mana nak jadi ahli, nak tahu tentang promosi menarik setiap bulan, bolehlah baca di http://www.annonaofficial.com/ untuk memuaskan hati.

Selain itu, korang boleh hubungi mereka secara hotline di : 



016 449 7181 
016 446 7181
016 446 4181 


Facebook Owner Annona : Ony Nurhusni

Email : jusannona@gmail.com

10 comments:

  1. kaya dgn antioksidan buatkan kulit remaja selalu..haha pcl suka durian belanda.

    ReplyDelete
  2. syima suka jus annona. rasanya sedap dan mudah dibawa kemana-mana

    ReplyDelete
  3. Serius, teringin nak cuba minuman ni...

    ReplyDelete
  4. Jus annona sedapp.. heheh tak bau ubat. Tu yg best nya

    ReplyDelete
  5. Utk rawat kanser pun bole ye... In sha Allah nk cube

    ReplyDelete
  6. Nak bagi wife cuba la nanti. Tapi lepas bersalin la. hehe

    ReplyDelete
  7. Durian belanda mmg terbaik utk kesihatan...

    ReplyDelete

Apa kata korang?