Tuesday, February 23, 2016

# Video

[VIDEO] Kambing Buat Lawak Tersesat Masuk Kawasan Rumah Orang


Assalamualaikum!


Kadang-kadang bila takde keje nak buat tu, aku suka belek video-video lama yang aku rakam! Dan tiap kali tu lah aku tergelak sengsorang hehehe. Aku yang stres pun boleh jadi ceria balik! :D

Terbaru aku berjaya rakam aksi 'sekeluarga' kambing yang memang lawak habis lah! Dah lah buat bising pastu acah-acah takut jumpa aku pastu larikan diri hahaha ....

Selebihnya korang tengoklah sendiri apa yang terjadi lepas tu ....





Hahahaha .... berjuta-juta lemon aku dok ulang tengok video ni. Boleh pulak dia buat lawak di petang hari :p. Berdekah-dekah aku ketawa sampai bergegar henpon menandakan memang lawak giler si kambing sekor tu! Boleh pulak dia terlajak masuk kawasan rumah orang. Tu pasal kena pasang pagar, kalau tak kambing tu sokmo terlajak masuk nanti hahaha .... :P



4 comments:

  1. ok penenang di waktu petang nih... he he he...

    ReplyDelete
  2. haha..igt org jer salah msk pagr umah..:)

    ReplyDelete
  3. hahahaha.. comel . boleh salah pulak hahaa

    ReplyDelete

Apa kata korang?