ruangiklan
ruangiklan

Tuesday, February 23, 2016

[VIDEO] Kambing Buat Lawak Tersesat Masuk Kawasan Rumah Orang

  4 comments    
categories: 

Assalamualaikum!


Kadang-kadang bila takde keje nak buat tu, aku suka belek video-video lama yang aku rakam! Dan tiap kali tu lah aku tergelak sengsorang hehehe. Aku yang stres pun boleh jadi ceria balik! :D

Terbaru aku berjaya rakam aksi 'sekeluarga' kambing yang memang lawak habis lah! Dah lah buat bising pastu acah-acah takut jumpa aku pastu larikan diri hahaha ....

Selebihnya korang tengoklah sendiri apa yang terjadi lepas tu ....





Hahahaha .... berjuta-juta lemon aku dok ulang tengok video ni. Boleh pulak dia buat lawak di petang hari :p. Berdekah-dekah aku ketawa sampai bergegar henpon menandakan memang lawak giler si kambing sekor tu! Boleh pulak dia terlajak masuk kawasan rumah orang. Tu pasal kena pasang pagar, kalau tak kambing tu sokmo terlajak masuk nanti hahaha .... :P



4 comments:

  1. ok penenang di waktu petang nih... he he he...

    ReplyDelete
  2. haha..igt org jer salah msk pagr umah..:)

    ReplyDelete
  3. hahahaha.. comel . boleh salah pulak hahaa

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.