ruangiklan
ruangiklan

Wednesday, July 27, 2016

"Ni bukan anak Anim!"

  3 comments    
categories: 

Assalamualaikum!


Kalau korang jadi aku ..korang terasa tak bila diaorang cakap cenggitu? Barangkali dalam nada bergurau .. kadang-kadang kita tak sedar 'gurauan' tu kasar boleh buat orang lain terasa hati. 

Macam aku kecik-kecik dulu, selalu kena 'buli' ngan abg yang sulung. Dia cakap aku bukan anak mak ... mak jumpa kat mana ntah terus bawa balik bela aku (hahahaha kuang ajo punye ayat dia masa tu) Terus aku bantai nangis nangis kat mak, tanya mak betul ke apa dia cakap tu hahaha! Masa kecik ..boleh la ko buli sakan adik ko kan haha :p




Dia dah semakin membesar .... memang lain muka dia sekarang ni. Kalau ditenung sekilas, memang jauh benor rupanya ngan aku hehe. Hari tu gi beraya umah kawan ayahnye, orang tu cakap muka Mira macam muka orang arab! Hok aloh ... tang mana arabnye?? :p

Biarlah muka arab ke, muka melayu ke .. yang pasti Wani  & Mira anak ibu yang pernah duduk dalam kandungan ibu selama 38 minggu dan dilahirkan dari rahim ibu. 



tak sama ... tapi kami ada satu persamaan. 
Kuat merajuk! :p

Love you to the galaxy and back!

3 comments:

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.