ruangiklan
ruangiklan

Thursday, September 15, 2016

'Cuci Mata' Kat Sasuke Outlet

  1 comment    
categories: ,

Assalamualaikum!


Ada satu kedai bundle baru beroperasi dekat ngan umah kami. Kedai bundle yang ni lain sikit dari yang biasa kami masuk. Kedai lain pasang kipas tapi Sasuke Outlet ni ada air-cond uollsss hehehe. 

Mula beroperasi pada 29 Julai yang lepas, Sasuke Outlet menjual baju-baju bundle dari kanak-kanak hinggalah dewasa. Lain benar konsep kedai bundle ni. Tak macam kedai bundle yang lain, aku masuk mesti bau 'bundle'. Tapi yang ni takda bau pulak heeee :p


pintu masuk


















Amacam, ok tak? Selesa duduk dalam kedai. Koleksi pakaian dia pun nampak ok sangat, terutama seluar jeans wanita! Banyak yang aku berkenan walaupun akhirnya sehelai pun tak tercapai hehe. Dah nama pun 'cuci mata' kan, kita survey je dulu. Ada rezeki lebih nanti bolehlah kalau nak rembat sehelai dua hukhuk.

1 comment:

  1. SB pon peminat kedai bundle. Nampak agak bersih jugak tempatnya tu berbanding dengan kedai2 bundle yang biasa SB terjah

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.