Breaking

Saturday, September 24, 2016

Kupon & Diskaun Untuk Online Shopping Di Paylesser.com!


Assalamualaikum!

Kenapa perlu bayar lebih? Haaa memang ngam sungguh tagline dia! Membeli belah dan boleh berjimat dalam masa yang sama adalah idaman setiap orang kan. Lagi best kalau dapat beli barang dengan potongan diskaun sehingga 90%. Jimat masa, jimat tenaga jimat segala! Ini pun boleh dikira sebagai satu cara untuk jadi pembeli yang bijak! 



Rupa-rupanya ada satu laman web yang menawarkan tawaran diskaun beli belah dan kupon secara online! Di Paylesser.com, korang boleh dapatkan tawaran menarik untuk jenama besar seperti GROUPON, LAZADA, ZALORA, ALTHEA, FASHION VALET dan lain-lain. 

Dari barangan seperti pakaian, barangan kecantikan dan kesihatan, aksesori fesyen, makanan dan restoran, travel dan percutian, perkakas rumah dan hadiah untuk yang tersayang, semuanya dihimpunkan didalam satu laman web dengan diskaun dan potongan harga yang berbaloi untuk 'kaki' shopping macam aku dan kita semua! ;)



Oh ya, untuk dapatkan kupon dan diskaun beli belah di Paylesser.com ni, caranya korang hanya perlu layari laman web dan pilih kategori barangan yang korang suka. Paling best, semua kupon dan diskaun ini adalah percuma! Wowwweeeee ^^

Contohnya, korang nak bawa keluarga pergi makan kat restoran so korang boleh pilih restoran yang menawarkan harga diskaun menarik. Klik je "Get Offer" nanti akan keluar paparan tentang menu yang disediakan dan pakej yang ditawarkan. Senang bukan! ^^




Haa korang jugak yang senang nak rancang apa-apa gathering untuk keluarga. Semuanya hanya dihujung jari! Yang pasti, korang boleh jimat banyak kalau gunakan kupon dan diskaun melalui Paylesser Malaysia. Cepat, mudah, banyak pilihan dan yang penting ada diskaun dan kupon untuk korang. So cepat-cepat terjah laman web tu ye! ^^

6 comments:

  1. sejak akhir2 ni pun dkna suka beli online jer.. senang sebab jimat masa..

    ReplyDelete
  2. Mudah sungguh...nak buat gathering pun best ada social network cm ni...tudiaaaaaa....terus click hehe

    ReplyDelete
  3. menarik..online memang mudah sekrg

    ReplyDelete
  4. menariknya, online shopping mmg berhantu sangat

    ReplyDelete

Post a Comment

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.