ruangiklan
ruangiklan

Wednesday, December 28, 2016

Tanda dia suka pakai shawl tu ...

  2 comments    
categories: 

Assalamualaikum!

Kebelakangan ni, Mira pakai tudung ala on-off-on-off. Kejap dia pakai kejap dia bukak. Tapi baru-baru ni, dia berkenan kat satu instant shawl kat Kenanga Mall. Dia punya cerewet nak pilih tudung ... dekat sejam memilih dalam kedai tu! 

Tapi berjumpa jugak tudung yang berkenan di hati. Rupanya dia nak tudung yang tak perlu pakai pin, boleh sarung terus dan yang penting dia nampak cantikkkk! Amboiii anak dara ... dah pandai berinstant mengalahkan ibu ye 😂

Dah dapat, sekali dua helai dia rembat! Aku suruh amik kaler lain, dia berkenan kat dua kaler je, kuning langsat dan warna coklat. Dah dapat .. sejak dari hari tu dia tak miss pakai bila keluar dari rumah huhu

makan kat gerai



time selfie

tengok wayang

time lunch

teman ibu gi bank

time beriadah di taman

time makan di restoran


Kemana-mana saja pergi, dia pasti akan pakai instant shawl terutama yang warna kuning langsat. Yang penting dia pandai pakai sendiri haha ... ! Kalau pakai shawl aku, kang pin tercabut la ... brooch hilang la ... tudung senget la ... anak rambut nampak la. Pakai yang ni, takda dengan komplen dah hehehe...

2 comments:

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.