ruangiklan
ruangiklan

Friday, September 16, 2016

Tiga ekor 'tumbang' dihari raya ke3


Assalamualaikum!


Tahun ni kemeriahan menyambut aidiladha lebih terasa di opis. Kat umah tak dapat nak ikut tengok orang sembelih lembu, sebab pagi tu terlajak bangun pulak hehehe. Tahun ni jugak julung-julung kalinya ibadah korban dilakukan di opis. So, staf-staf yang tak balik kampung tu la yang memeriahkan suasana dipagi raya ke-3 ;)


Thursday, September 15, 2016

'Cuci Mata' Kat Sasuke Outlet

  1 comment    
categories: ,

Assalamualaikum!


Ada satu kedai bundle baru beroperasi dekat ngan umah kami. Kedai bundle yang ni lain sikit dari yang biasa kami masuk. Kedai lain pasang kipas tapi Sasuke Outlet ni ada air-cond uollsss hehehe. 

Mula beroperasi pada 29 Julai yang lepas, Sasuke Outlet menjual baju-baju bundle dari kanak-kanak hinggalah dewasa. Lain benar konsep kedai bundle ni. Tak macam kedai bundle yang lain, aku masuk mesti bau 'bundle'. Tapi yang ni takda bau pulak heeee :p


pintu masuk

Tuesday, September 13, 2016

Tambang Percuma LRT Selama 3 Hari!


Assalamualaikum!


Selamat hari raya aidiladha! Ada yang dah start keje ke arini? Korang gi keje naik ape? Haaa meh sini nak kabor berita baik untuk mereka yang menggunakan perkhidmatan LRT terutama laluan KELANA JAYA.

Tak seperti Raya Puasa, Raya Aidiladha tahun ni ada juga warga kota yang tak pulang ke kampung berhari raya. Buktinya, semalam kat Taman Tasik Dato' Keramat masih ramai yang menghabiskan masa bersama keluarga beriadah diwaktu petang. Rupa-rupanya ramai yang senasib dengan kami ... hehehe.

Masuk tahun ni dah 3 tahun kami beraya haji di KL. Lagipun kena jimat cuti tahunan, maklumla ada lagi 3-4 bulan nak kena hadap ni. Mana nak tau cuti kecemasan ke ape, cuti sedara kahwin ke, aku kenala stenbai siap-siap! Aku rasa bukan aku sorang je yang kes macam ni kan ... haha. Korang yang kena keje tu pun ada yang barangkali bos tak bagi tambah cuti, atau cuti dah habis atau cuti tinggal 2-3 hari je lagi T_T. So, nak taknak .... kembali lah dikau ke opis! 


Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.