Pemandangan dari Jambatan Pulau Pinang ke-2

Wednesday, January 11, 2017


Assalamualaikum!


Cuti sekolah yang lalu kami berkesempatan balik ke kampung di Perak. Tapi rupanya kaki kami melangkah jauh sikit dari tu bila kebetulan nak pergi melawat pak menakan di Penang.

Umur 34 tahun ni la baru dapat jejakkan kaki di bumi Pulau Pinang huhu. Sedih tak? dah jejak tak berapa nak sedih la kan hahaha. Kang kalau aku cerita lebih-lebih kang, orang cakap aku masuk Penang macam dapat masuk Disneyland USA atau Disneyland Hong Kong hahaha! So, biarlah aku simpan aje kejakunan dan keterujaan aku tu dalam hati.

Tapi tetap jugak nak kongsi gambar pemandangan dari atas jambatan Pulau Pinang ke-2! hohoho 😜









video

bersama sepupu



Dalam perjalanan balik, sempat juga kami ke Design Village di Bandar Cassia ni. Shopping Mall dengan pelbagai butik berjenama ada disini, dan pengunjung pun memang ramai la yang berkunjung di situ mengambil kesempatan sempena cuti umum Hari Krismas. Kami tak beli apa pun, saja 'cuci' mata dan amik gambar sebagai kenangan hehe.





Hajat nak masuk Pesta Pulau Pinang hari tu, tapi trafik sesak dari jalan besar menyebabkan kami batalkan aje hasrat dihati. Tengok lampu dari luar pun jadikleeeee ...hehe.


You Might Also Like

2 pengomen comel

  1. x sempat-sempat lagi nk singgah pulau pinang,
    selalu kirim jeruk jer kalau ada member g sana.

    comel pulak tengok mira pakai tudung camtu.
    hehehe.

    ReplyDelete
  2. penang memang sesak... leya tak suka drive ke sana..

    ReplyDelete

Apa kata korang?

DISCLAIMER - Hanimhashim.com merupakan blog peribadi. Segala pendapat yang diluahkan disini adalah berdasarkan dari pengalaman penulis sendiri dan tidak mewakili mana-mana pihak kecuali jika penulis nyatakan namanya di sini. Sebarang perkongsian atau penyebaran apa-apa maklumat dari blog ini samada melalui PRINT SCREEN atau apa saja cara adalah dilarang sama sekali kecuali dengan keizinan tuan punya blog. Tindakan akan diambil sekiranya hak persendirian ini dicabuli. Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Terima kasih

Facebook - HanimHashimDotCom

Google+ Followers

COPYRIGHT @ 2016 HANIM HASHIM