ruangiklan
ruangiklan

Wednesday, March 15, 2017

Mesyuarat PIBG - Terkena aku!

  4 comments    
categories: ,

Assalamualaikum!


Walaupun mesyuarat PIBG dibuat hanya setahun sekali, tapi mesyuarat ni lah paling teruk sambutannya! Kalau hari sukan elok pulak ramai jemaah dia ...tapi kalau suruh datang mesyuarat berbincang pasal hal ehwal anak-anak di sekolah ...haghammmm dia nak mai!



Seperti kelaziman setiap tahun, mesyuarat PIBG sekolah membincangkan tentang aktiviti dan program yang telah berjalan selama setahun. Dan setiap tahun juga, perlantikan AJK PIBG yang baru dibuat. 

Sebelum tu macam biasalah, pembentangan minit mesyuarat dan laporan kewangan dibentang oleh AJK lama. Bila disemak, ada beberapa kesalahan dalam minit tu. Yang banyak kesan kesalahan pun Pak Jelan lah hehe. Aku tukang menyampaikan aje. Habis tu takkan nak diamkan aje...kenala bangkit dan suarakan yang mana tak betul. Niat aku cuma nak perbetulkan ejaan dan format laporan kewangan je, tapi lain pula jadi hari tu huhu.




Tak pasal-pasal kena jadi AJK PIBG 2017-2019 ... hamikkk! 😝

4 comments:

  1. hahahah~ okay dah tu kak nim.. ape salahnya bersosial dikalangan mak - ayah kawan anak2.. jangan macam kami suami isteri.. seminggu sebelum mesyuarat PIBG kemahen semangat.. sehari sebelum, macam2 penyakit datang.. memang tak pegi la jawab nye..

    ReplyDelete
  2. wowwwww dapat jawatan ha,mesti bangga wani ngan mira hehhehe....

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.