ruangiklan
ruangiklan

Tuesday, May 16, 2017

Hadiah Wani dan Mira untuk Hari Guru 2017


Assalamualaikum!


Tarikh 16 Mei setiap tahun takkan luput dari ingatan terutama bagi cikgu-cikgu kita yang diraikan sempena Hari Guru. Satu hari tulah hari special buat cikgu-cikgu terima hadiah dari anak-anak murid walaupun tidak diminta. Dan tahun ini, tema Hari Guru ialah "Guru Pembina Bangsa Negara".

Kakak dan adik ofkos ada hadiah-hadiah untuk cikgu-cikgu tersayang. Walaupun persediaannya di saat-saat terakhir ketika ibu sedang sibuk menyimpul kasih di ruang tamu, tapi ibu gagahkan juga kaki pergi ke kedai dimalam hari bersama kakak dan adik membeli hadiah untuk cikgu-cikgu kesayangan haha!



Sambutan Hari Guru di sekolah kakak dan adik tak kurang hebatnya. Tengok je lah cikgu-cikgu diaorang berpakaian sekolah yang dikirimkan dalam WhatsApp oleh cikgu ni ha. Sekali pandang macam murid-murid sekolah pun ada ... sporting giler cikgu-cikgu!😅





Kiriman hadiah Mira untuk cikgu sekolah pagi dan petang. Tahun ni tak payah nak balut hadiah, guna je paper bag masukkan terus hadiah dan kad ucapan dalam tu. Walaupun hanya atas kertas tapi keikhlasan tu yang penting kan kan kan hehe.

Dan pastinya, ucapan kakak untuk cikgu-cikgu dia paling menusuk kalbu. Karangan separuh muka surat seperti biasa hehe, moga cikgu-cikgu dia tersenyum membacanya nanti ngeeeee 😁





Selamat Hari Guru buat semua warga pendidik. Terima kasih kerana mengajarkan anak-anak kami ilmu. Hanya Allah saja yang mampu membalas jasa cikgu.


2 comments:

  1. Comelnya kad dgn surat.confirm cikgu terharu

    ReplyDelete
  2. Seronoknya..Dania x tau la apa hdiah dia nak bg cikgu..blom buat sambutan katanya

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.