ruangiklan
ruangiklan

Friday, July 28, 2017

Dialah Mira

  2 comments    
categories: 

Assalamualaikum!


Panjang akal ... memang panjang akal budak bertuah ni. Perangai yang dia tak buat masa baby dulu, dia buat sekarang. Itulah Mira ... 

Baru-baru ni, tolong dia siapkan kerja rumah projek sains. Ingatkan bila dia cakap minta tolong ibu guntingkan gambar haiwan tu, maknanya setakat gunting gambar je la. Rupa-rupanyaaaaa kena gantung ngan tali ikat kat pengyangkut baju pulakkkk.


Alhamdulillah siap juga la projek sains dia, walaupun dok merengek! 

Sorry sayang, ibu kurang meluangkan masa dengan Mira dan kakak kebelakangan ni. Ibu cuba untuk duduk bersama kakak dan Mira sama-sama tolong buat kerja sekolah. Ibu cuba berikan pertolongan pada kakak dan Mira setakat yang ibu mampu. Ibu cuma berharap Mira dan kakak belajar sungguh-sungguh dan hargai ilmu yang ada.



Minggu lepas, awak bagi ibu surat cinta ni. Awak buat tiga surat, satu untuk ibu satu untuk ayah satu lagi untuk kawan awak. Ibu tanya untuk kakak takda ke? Awak jawab nanti awak buat lain untuk kakak. Awak nak bagi kat kawan awak tu sebab dia nak pindah sekolah dah. 

Awak kata ibu garang, tapi awak sayang ibu sangat sangat. Allahu .. ibu pun sayang awak dan kakak dunia akhirat. Ibu mana tak sayang anak ... garang pun kerana sayang. Kalau anak orang, takkan ibu peduli ... tapi Mira dan kakak, ibu perlu asuh supaya tak menyusahkan hidup orang lain kelak. 

Love you both 💗💗

2 comments:

  1. nanti dah tua baru sedar kenapa ibu garang... hehehe

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.