ruangiklan
ruangiklan

Wednesday, July 26, 2017

Majlis Amanat & Jamuan Raya


Assalamualaikum!



Walaupun raya dah habis, tetap nak selitkan juga sedikit kenangan raya untuk tahun ni. Cerita di penghujung syawal, lain sikit majlis jamuan raya peringkat opis besar kali ni sebab turut diserikan lagi dengan Majlis Amanat oleh YB Menteri Sains, Teknologi dan Inovasi.



Antara intipati ucapan YB, adalah berharap misi dan visi opis besar dapat dilaksanakan mengikut pencapaian dan teknologi yang sedia ada. 


YB belum sampai lagi masa ni. Geng kiri..😆

Geng kanan ..😆

khusyuk mendengar ucapan amanat YB

Selesai ucapan amanat YB kita ready untuk makannnnnn! Tahun ni takda jamuan raya, so tahun ni dengan KP baru haruslah kita buat jamuan kan!





Alhamdulillah dengan juadah yang tersedia. Ramai puas hati terutama lemang dan ketupat daun. Dua juadah tu staf kitaorang sendiri yang masak dan hasilnya memang terbaikkkk! Ramai puji dan puas hati ...sedap belaka!

Bukan setakat juadah raya, buah durian dan kambing panggang pun hado! Nasi aku tak pandang dahhhh haha! Adehhh... acaner aku nak diet ni. Terpaksala ditunda ke satu tarikh yang tak dapat dipastikan hehe. 




YB berangkat pulang

Di akhir jamuan, ada sesi karoks dan bergambar. Memandangkan suaraku ini tak berapa nak merdu untuk disumbangkan, maka kita bergambar je lah sebagai kenangan di opis. 




Syawal yang dirai telah pun berakhir. Alhamdulillah di atas segala nikmat dan rezeki yang dikurniakan. Moga tahun hadapan kita berkesempatan untuk meraikan aidilfitri lagi.


0 pengomen comel:

Post a Comment

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.