Wednesday, July 26, 2017

# Aidilfitri 2017 # Cerita Kat Opis

Majlis Amanat & Jamuan Raya


Assalamualaikum!



Walaupun raya dah habis, tetap nak selitkan juga sedikit kenangan raya untuk tahun ni. Cerita di penghujung syawal, lain sikit majlis jamuan raya peringkat opis besar kali ni sebab turut diserikan lagi dengan Majlis Amanat oleh YB Menteri Sains, Teknologi dan Inovasi.



Antara intipati ucapan YB, adalah berharap misi dan visi opis besar dapat dilaksanakan mengikut pencapaian dan teknologi yang sedia ada. 


YB belum sampai lagi masa ni. Geng kiri..😆

Geng kanan ..😆

khusyuk mendengar ucapan amanat YB

Selesai ucapan amanat YB kita ready untuk makannnnnn! Tahun ni takda jamuan raya, so tahun ni dengan KP baru haruslah kita buat jamuan kan!





Alhamdulillah dengan juadah yang tersedia. Ramai puas hati terutama lemang dan ketupat daun. Dua juadah tu staf kitaorang sendiri yang masak dan hasilnya memang terbaikkkk! Ramai puji dan puas hati ...sedap belaka!

Bukan setakat juadah raya, buah durian dan kambing panggang pun hado! Nasi aku tak pandang dahhhh haha! Adehhh... acaner aku nak diet ni. Terpaksala ditunda ke satu tarikh yang tak dapat dipastikan hehe. 




YB berangkat pulang

Di akhir jamuan, ada sesi karoks dan bergambar. Memandangkan suaraku ini tak berapa nak merdu untuk disumbangkan, maka kita bergambar je lah sebagai kenangan di opis. 




Syawal yang dirai telah pun berakhir. Alhamdulillah di atas segala nikmat dan rezeki yang dikurniakan. Moga tahun hadapan kita berkesempatan untuk meraikan aidilfitri lagi.


No comments:

Post a Comment

Apa kata korang?