Breaking

Thursday, August 10, 2017

Lagi testimoni Simpul Kasih Razhani


Assalamualaikum!

Alhamdulillah tempahan Simpul Kasih Razhani untuk bulan puasa dan raya lepas mendapat sambutan yang baik dan menggalakkan. Cuma baru sekarang aku teringat nak kongsikan di blog huhu.

Walaupun aku buat secara kecil-kecilan bukan berskala besar macam bisnes orang lain dan cuma separuh masa, tapi syukur sangat simpul kasih ni dapat diterima dan menepati citarasa mereka.


TESTIMONI SIMPUL KASIH RAZHANI



Apa lagi yang dapat aku ucapkan selain alhamdulillah dan bersyukur atas feedback dan respon dari pelanggan. Kalau ada terkurang disana sini baik dari segi rasanya dan layanan kami, kami mohon dihalalkan ye.

Sebenarnya ada beberapa lagi testimoni dari pelanggan yang tak dapat aku nak kongsikan disini. Pasaipa? Pasai aku gatai tangan pi terdelete sebelum sempat aku screenshot ...hahaha bijak kan aku😖. So yang mana masih ada dan sempat diselamatkan je la aku share kat sini huhu. 

Terima kasih yang tak terhingga pada pelanggan-pelanggan samada yang baru atau yang repeat order ngan kami. Tempahan simpul kasih sentiasa terbuka pada yang hendak menempah, cuma kena tempah awal dan bayar awal.

Akhir sekali, majulah simpul untuk yang berkasih ...ehhh hahaha!

Tata titi tutuuuuu ....!

No comments:

Post a Comment

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.