ruangiklan
ruangiklan

Monday, August 14, 2017

Selsema dan gatal hidung? sapu je M.R.S ni!


Assalamualaikum!


Alhamdulillah ...selsema pulak aku hari ni. First day pulak tu! Bertabahlah sambil buat kerja sambil bersin sambil tonyoh hidung dengan tisu. Last-last, aku teringat ...ehh bukan aku ada simpan MRS ke??

Bukak beg, seluk dalam sikit dan jumpaaa!





Haaa tanpa membuang masa, tekan sikit kat jari dan sapu sekitar hidungku yang mancung ini hehe. Dari pagi dok bersin tak berhenti. Bila sapu MRS ni, baru terasa nyaman hidung. Bersin dan gatal-gatal hidung pun kurang.

Sebelum raya hari tu aku dah tambah stok untuk kegunaan sendiri, untuk mak mertua dan abah di kampung. Sampai sekarang ada lagi ni! Cer kira berapa lama MRS ni bertahan? Jimat giler uolls!

Hari tu try sapu MRS ni kat kaki abah sebab tiba-tiba kulit dia jadi gatal-gatal merah dan menggerutu macam terkena 'ular air'. Aku sapukan MRS ni kat kulit dia ... alhamdulillah takda menggaru dah dia lepas tu. Kesan gatal tadi 'mati' dan tak jadi merah macam sebelumnya. Terbaikkkk sangat!👍


1 comment:

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.