Thursday, September 14, 2017

# Chilindo # Kenit Review

Lampu parti dari Chilindo!


Assalamualaikum!


Dalam kotak kedua Chilindo aku ada berjaya bid lampu parti. Motif aku bid pun tak tahu la kenapa haha tapi dah terrrmenang dengan harga RM3.90, maka teruskan aje la!


gatal tangan pi bid haha!




Begini je rekabentuknya. Ringan je pun, dan yang transparent tu bukan kaca tapi plastik je. Cucuk kat soket dan menyala la dia. Nak pasang lampu parti ni ada 2 cara. Satu, guna soket tu je, cucuk kat plug dan pasang.

Dua, bukak soket kat bawah lampu dan boleh pasang terus kalau korang ada lampu jenis bulat macam ni 👇



Tadaaaa!


Petik suis lampu dan terhasillah cahaya lampu ala disko dalam rumahmu! Cahaya dalam lampu ni berpusing tau so korang akan nampak efek cahaya tu 'menari-nari' atas lantai hehe.





Not bad ... cantik kan!

4 comments:

  1. dkna dah stop bid..hahaha..rasa membazir jer sebab beli barang tapi tak guna..kikii

    ReplyDelete
  2. Siyes cantik..akak x bernai lagi sign up Chilindo..kang macam- macam akak bid

    ReplyDelete
  3. ha ha ha mcm kelab mlm :)
    aida ada satu lampu gini
    konon nak jadi lampu bilik tido anak-anak.
    ha ha ha anak-anak kata diorang pening lepas 3-4 mlm guna lampu tu.
    eh, takkan la korang nampak lampu tu time korang tido. ha ha ha...

    ReplyDelete

Apa kata korang?