ruangiklan
ruangiklan

Thursday, December 14, 2017

Ini gigi siapa?


Assalamualaikum!


Masuk bulan Disember, lagi takda mood rasanya. Semua orang sibuk bercuti tapi aku masih dengan kerja. Alhamdulillah .. bukan merungut bukan mengeluh. Syukurlah kita ada kerja ye dak, kerja yang mendatangkan manfaat dan pendapatan hehe. 

Eh tapi ni bukan nak cerita pasal kerja, tapi pasal gigi! Gigi siapa?? haha ... elehhh gigi pun nak cerita ke! Eh citer la asalkan tak jadi dosa pada orang. Bukan cerita mengumpat bukan menyebarkan gosip bukan kepochi pasal orang lain. Citer gigi tak nyakitkan hati sesiapa kan... ke ada yang sentap aku citer pasal gigi ni? hahaha.

Lagipun cuti sekolah ni, ramai yang citer pasal anak bersunat. Sana sunat, sini sunat, macam mana jaga anak yang bersunat, makanan berpantang dan sebagainya. Aku ada anak-anak dara je, so citer la pasal gigi je hehehe.



Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.