Tuesday, March 13, 2018

# Anything and Everything # Spammer

AWAS Jika Terima Mesej Menang Nombor Celcom!


Assalamualaikum!


Musim menipu tak pernah habis. Ade je cara nak pau duit rakyat marhaen seperti kita. Berhati-hatilah wahai kawan-kawan. Ini semua mainan doniaaaa!

Jangan cepat melompat sangat kalau dapat mesej macam ni ye. Selidik dulu apa yang tak kena kalau tiba-tiba kita diumum sebagai pemenang. Dah la bahasa kelaut, ada hati nak nipu ... pooorahhhhh!






Ambil maklum dengan nombor dan gambar profile yang bajet sengkek ni. Kalau rajin sila balas dengan ayat padu. Kalau malas, sila block je la supaya tenang hidup kita semua haha. 


2 comments:

  1. sekarang ni banyak benau cara orang nak menipu...kena hati² supaya kita tak cepat terpengaruh dengan agenda diorang ni

    ReplyDelete
  2. sekarang memang banyak scammer
    kena lebih berhati2

    ReplyDelete

Apa kata korang?