ruangiklan
ruangiklan

Friday, March 30, 2018

BR1M "Dalam Proses" Dah "Lulus"!

  4 comments    
categories: 

Assalamualaikum!


Ramai yang mengeluh kenapa status BR1M mereka masih "Dalam Proses" walaupun tempoh pembayaran BR1M dah lama berlalu. Memang ramai sangat yang berharap dengan BR1M ni kan, tambah orang tua yang duduk di kampung terpaksa berulang-alik ke bank cek akaun hampir setiap hari.

Pembayaran BR1M tahun ini dilakukan secara berperingkat dan bukan serentak seperti sebelum ni. Pada yang boleh akses di laman web mesti frust juga kalau status tu masih cakap dalam proses, tapi mengikut kawan aku yang dah cek BR1M, status "Dalam Proses" tu dah pun jadi "Lulus" petang semalam!




So korang yang dah mohon BR1M tapi status masih "Dalam Proses", cepat la cek hari ni ye! Aku tukang bagitau je :) Mana tahu rezeki Jumaat yang barokah ni melekat kat BR1M korang. 

Dan tahniah pada yang BR1Mnya diluluskan ye, bolehlah setelkan bil-bil ke, hutang-piutang ngan kengkawan ke. Selebihnya kalau ada baru buat belanja ... ye dak :)


4 comments:

  1. kita jelah yang tak dapat Brim ni..sedih betul..tapi takpelah..bagi laluan merka yang memerlukan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kann .... takpela sis, rezeki buat yang layak :) insyaAllah kita pun ada tapi kat lain la hehe

      Delete
  2. Yeay! Alhamdulillah kan semuanyaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah lega la penerima BR1M yang dok tertunggu-tunggu selama ni :)

      Delete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.