Tuesday, March 06, 2018

# CTFKL 4 2018 # Story Kenit

CTFKL 4- Jom Pi Serbu Collectors Toy Fair 31 Mac Ni!


Assalamualaikum!


Apa plan hujung bulan? Kalau takda pi mana-mana, jom kita pi bersuka ria di CTFKL nak? Bukan suh menari tau tapi nak ajak korang pi tengok pameran dan jualan pelbagai jenis mainan terbesar di Malaysia! Tahun lepas diaorang buat kat Istana Budaya, dan tahun ni CTFKL 4 bakal menggegarkan TM Convention Center, Kuala Lumpur pada 31hb Mac 2018.

Bagi yang tak belum pernah dengar atau tak pernah tahu apa itu CTFKL, meh aku kongsikan sikit info tentangnya ye. 






CTFKL - Collectors Toy Fair Kuala Lumpur


  • CTFKL merupakan sebuah pertubuhan berdaftar dibawah Jabatan Pendaftaran Pertubuhan Malaysia (PPM-005-14-11012017) 
  • Mula diperkenalkan pada tahun 2012, CTFKL ditubuhkan kerana kami merasakan perlunya mengadakan satu "Collectors Toy Fair" didedikasikan khas kepada semua pengumpul yang serius dan komited di seluruh Malaysia.
  • Acara/Majlis ini adalah berbentuk non-profit dan charity.
  • CTFKL bergerak bebas dan tidak didokong oleh mana-mana syarikat mainan, kami hanyalah kumpulan pengumpul yang sentiasa komited mengumpul sejak dari hari pertama.
  • This event is wired towards 100% Toys Collecting and Memorabilia items and its community.
  • Samada anda pengumpul atau sekadar ingin tahu tentang event dan mainan, anda dijemput hadir beramai-ramai ke CTFKL 4!


TEMPAT : TM CONVENTION CENTER, KL
TARIKH : 31HB MAC 2018
MASA : 10AM-8PM
BAYARAN MASUK : RM5 - DEWASA
FREE - KANAK-KANAK
KEMUDAHAN PENGANGKUTAN : LRT STATION KERINCHI, 300M DARI TEMPAT ACARA
PARKING : FREE DI BASEMENT PARKING MENARA TM (PI-P2)
APA YANG MENARIK DI CTFKL : 400+ GERAI JUALAN DARI 150 PENJUAL DAN 61 BUAH KELAB MENGAMBIL BAHAGIAN


So, cakap banyak takmo! kalau korang berhajat nak turun KL hujung bulan ni atau yang duduk di KL tak tau nak bawa anak-anak pi mana, boleh mai CTFKL 4 ni, insyaAllah puas hati! Untuk pengetahuan korang, CTFKL ini dikelolakan oleh orang kita sendiri so haruslah kita beri sokongan padu mereka betoi tak! Aku pun tak sabar nak 'cuci-cuci mata', yang penting kena bawa duit berkepok-kepok la ye mana tahu ada yang berkenan boleh buat koleksi sendiri pulak nanti hehe.

No comments:

Post a Comment

Apa kata korang?