Monday, May 28, 2018

# Bisnes Kenit # Simpul Kasih

Apa Komen Mereka Tentang Simpul Kasih Razhani?


Assalamualaikum! Alhamdulillah dah masuk minggu kedua kita berpuasa. Bagaimana puasa kalian sepanjang dua minggu ni? Sempurna ke tak? Yang menentukan sempurna atau tidak itu hanya Allah yang bisa tentukan betul tak. Kita ni sebagai hamba hanya perlu melaksanakan perintahNya sebaik mungkin ok.

#DoneTazkirah pagi ni hehehe....

Ok, so bercakap tentang Simpul Kasih Razhani. Sebelum masuk puasa hari tu aku ada buatkan beberapa tempahan untuk makan makan biasa pelanggan. Aku cakap kalau sudi berilah pandangan dan komen macam mana persembahan dan rasa simpul kasih kami tu. 







Syukur alhamdulillah atas feedback dan respon positif yang kami terima. Sampai repeat order untuk raya puasa ni pulak hehe. Buat masa ni kami hasilkan satu jenis perisa je iaitu simpul kasih inti ikan. Harga pun boleh tahan murah lagi berbanding di pasaran. Dibuat segar, homemade dan yang penting bersih dan halal.

Di kesempatan ini juga, kami ingin mohon maaf pada yang hantar mesej dan whassap kami bertanya boleh ke amik order lagi untuk raya ni? Jawapannya buat masa ni kami dah tutup tempahan raya minggu lepas. Yang ada ni pun kami masih bertungkus-lumus menyiapkannya mengikut masa yang pelanggan nak. Jadi bukanlah kami nak menolak rezeki, tapi sebab tukang nyimpulnya ada sorang je wakkkkkk haha. So, kena la adjust masa untuk pastikan pelanggan dapat simpul kasih yang disukai ini.

Terima kasih sekali lagi pada semua pelanggan Simpul Kasih Razhani. Lepas raya kita bukak tempahan balik naaaaaa ;)

SIMPUL KASIH RAZHANI
"Sekali Ngunyah Payah Nak Berhenti!"


Love,
Hanim

No comments:

Post a Comment

Apa kata korang?