ruangiklan
ruangiklan

Wednesday, May 09, 2018

#PRU14 | Mengundi kali kedua!

  No comments    

Assalamualaikum! Berdebor rasa menunggu keputusan #PRU14 malam ni. Macam-macam ramalan yang dikeluarkan oleh pelbagai pihak tentang siapakah yang akan membentuk kerajaan pada 10hb Mei ini.

Sebagai rakyat Malaysia, aku seperti orang lain telah menunaikan tanggungjawab tengahari tadi. Panjang betul orang beratur, tapi demi Malaysia tercinta dan kerana tanggungjawab kami sebagai pengundi yang akan menentukan masa depan negara tercinta, barisan panjang pun kami redah! hehe.


Cuaca cerah baik punya. Panas jangan cakapla tapi benda lima tahun sekali mana boleh tak buat kan.



Alhamdulillah setelah 10 minit berjalan kaki dari rumah, beratur sejam nak masuk kelas akhirnya tertunai juga amanah dan tanggungjawab lima tahun sekali ini.

Apapun keputusannya malam ni, harap rakyat Malaysia dapat menerima dengan hati terbuka dan redha. 

Love,
Hanim

0 pengomen comel:

Post a Comment

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.