Wednesday, May 09, 2018

#PRU14 | Mengundi kali kedua!


Assalamualaikum! Berdebor rasa menunggu keputusan #PRU14 malam ni. Macam-macam ramalan yang dikeluarkan oleh pelbagai pihak tentang siapakah yang akan membentuk kerajaan pada 10hb Mei ini.

Sebagai rakyat Malaysia, aku seperti orang lain telah menunaikan tanggungjawab tengahari tadi. Panjang betul orang beratur, tapi demi Malaysia tercinta dan kerana tanggungjawab kami sebagai pengundi yang akan menentukan masa depan negara tercinta, barisan panjang pun kami redah! hehe.


Cuaca cerah baik punya. Panas jangan cakapla tapi benda lima tahun sekali mana boleh tak buat kan.



Alhamdulillah setelah 10 minit berjalan kaki dari rumah, beratur sejam nak masuk kelas akhirnya tertunai juga amanah dan tanggungjawab lima tahun sekali ini.

Apapun keputusannya malam ni, harap rakyat Malaysia dapat menerima dengan hati terbuka dan redha. 

Love,
Hanim

No comments:

Post a Comment

Apa kata korang?