Saturday, September 01, 2018

# Taman Permainan

Taman Tasik Titiwangsa Ditutup


Assalamualaikum! So cuti tiga hari bermula semalam, korang gi mana? ada yang bawa keluarga pergi tengok wayang la, gi shopping la, jalan-jalan kat taman tasik la. 

Kat KL ni banyak taman tasik, tapi yang paling dapat sambutan ialah Taman Tasik Titiwangsa sebab ia terletak di tengah-tengah bandar Kuala Lumpur. Tapi yang syok bagi anak-anak ialah sebab kat situ boleh sewa basikal hehe.



Tapi tu la aku nak share info ni. Taman Tasik Titiwangsa ditutup sementara untuk aktiviti riadah bagi memberi laluan kepada kerja-kerja pembaikan dan pengindahan. Bukan tutup terus ye hehe.


Taman Tasik Titiwangsa ni bukan ditutup sepenuhnya tau. Yang ada taman permainan tu tak boleh masuk. Separuh laluan basikal pun ditutup. Laluan basikal yang dekat dengan tempat helikopter mendarat tu yang boleh dan dibuka untuk orang ramai.

So selamat berhujung minggu bersama keluarga walau dimana jua anda berada hehe.

Love,
Hanim

No comments:

Post a Comment

Apa kata korang?