ruangiklan
ruangiklan

Saturday, September 01, 2018

Taman Tasik Titiwangsa Ditutup

  No comments    
categories: 

Assalamualaikum! So cuti tiga hari bermula semalam, korang gi mana? ada yang bawa keluarga pergi tengok wayang la, gi shopping la, jalan-jalan kat taman tasik la. 

Kat KL ni banyak taman tasik, tapi yang paling dapat sambutan ialah Taman Tasik Titiwangsa sebab ia terletak di tengah-tengah bandar Kuala Lumpur. Tapi yang syok bagi anak-anak ialah sebab kat situ boleh sewa basikal hehe.



Tapi tu la aku nak share info ni. Taman Tasik Titiwangsa ditutup sementara untuk aktiviti riadah bagi memberi laluan kepada kerja-kerja pembaikan dan pengindahan. Bukan tutup terus ye hehe.


Taman Tasik Titiwangsa ni bukan ditutup sepenuhnya tau. Yang ada taman permainan tu tak boleh masuk. Separuh laluan basikal pun ditutup. Laluan basikal yang dekat dengan tempat helikopter mendarat tu yang boleh dan dibuka untuk orang ramai.

So selamat berhujung minggu bersama keluarga walau dimana jua anda berada hehe.

Love,
Hanim

0 pengomen comel:

Post a Comment

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.