ruangiklan
ruangiklan

Tuesday, October 09, 2018

Aten Ucuk!

  2 comments    
categories: 

Assalamualaikum! Alahaiiii anak buah kesayanganku ... Aten dah besor dah ye! Dulu kecik cinonet je awak, dengan mulut bak burung muncung ke depan, pipi gebol, badan debab, mata sitap haha awaklah cucu pertama dan permata hati intan payung kesayangan Atok dan Wan. 

Time awak kecik, Ucu sekolah menengah dah tapi perangai masih kebudak-budakan haha! Sebab awak la Atok rajin bawa kami pergi taman haha. Bawa awak main buaian, panjat sana sini. Atok sayang sangat kat awak Aten ... dipeluk diciumnya cucu dia ni.

Tapi bila cucu dah besor Atok sayang dari jauh je la hehe.




Sebijik ikut muka mama awak! Agaknya kalau mama masuk Universiti dan gradute, ginilah rupe dia pakai jubah konvo kan! Tapi tu la mama banyak main dulu hahaha!

Memang pesen sekolah sekarang ada majlis graduasi untuk pelajar-pelajarnya ye. Ucu dulu sekolah menengah takda buat majlis graduasi bagai pakai baju konvo bagai ni. Kalau ada pun majlis perpisahan kelas tu je la. Itupun dah cukup meriah bagi kami dulu.

Barangkali Hazwani & Hazmira pun akan lalui benda ni juga bila di sekolah menengah. Aten, awak ni cucu pertama Hj Hashim dan Mak Eton tau. Anak-anak Ucu pun suka tengok awak, nak jadi macam awak ... terutama kakak! Dia tahu awak minta kPop dia pun sama minat! hehe.




Tahniah Aten! Dah nak habis sekolah dah anak buah Ucu ni. Cepat kamu memanjang dan membesar ye. Dah ada pakwe dah pun kata mamanya hehe.  Kalau pakwe pun rajin belajar suka belajar takpela Aten. Tapi kalau pakwe banyak main asyik nak ajak keluar je pastu pau makwe, tinggalkan aje dia tu! heeeheheeee

All the best for your SPM! 

Love you walaupun you dah besar panjang,
Ucu

2 comments:

  1. tahniah aten.. semoga terus cemerlang..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah tahniah.. semoga Aten terus sukses.. aamiin.
    Salam berblogging Anim :)

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.