ruangiklan
ruangiklan

Tuesday, October 30, 2018

Pink Box Althea Dah Sampai!


Assalamualaikum! Syoknyee bila nampak kotak merah jambu atas meja. Hilang segala penat lelah bekerja seharian hehe. Orang perempuan begitulah, kalau nampak satu-satu benda yang dia suka dan idamkan lama, itulah yang akan jadi terapi untuk dirinya ... setuju?

Minggu lepas kotak merah jambu ni sampai yeayy! Setakat ni, Althea memang efisien. Tak sampai seminggu barang dah sampai. Tambahan pula, Althea baru je lancarkan produk terbarunya maka haruslah kita mencuba ye tak!




Produk terbaru yang kita maksudkan tu adalah ... Petal Velvet Sunaway SPF 50 PA++++ & set Petal Velvet Powders (mengandungi 3 variasi) beserta 1x Althea hologram pouch

Kebetulan, kita memang tengah cari sunscreen yang sesuai. Maklumla, walaupun kita keje pejabat duduk dalam pejabat, tapi ada masanya kita perlu keluar melakukan kerja kan. So, kadang-kadang rasa kulit macam tak cukup perlindungan dari sinaran matahari. 


It's all mine!


Yuhuuuuuu! cantiknya packaging Althea kali ni...serba serbi pink! Tapi kita bukan setakat kena suka pada warnanya, kita juga kena tahu adakah produk ini berkesan untuk kulit kita? Haaa yang tu kena tunggu la kita review ye. Kalau nak share kena share ikhlas dari hati, kena pakai sendiri dulu baru kita boleh rasakan perubahannya ...betul tak!

Jom kita close-up sikit!

Petal Velvet Sunaway

Set Petal Velvet Powders dengan 3 variasi


Macam biasa, nantikan review dari kita ye. Sesuai ke tak, bagus ke tak atau macam mana. See you guys!

#AltheaAngels,
Hanim

2 comments:

  1. Tak payah layan pompuan sial niiii pompuan sial niiii mak mertua ngan laki dia pun sanggup dia bomohkan

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.