ruangiklan
ruangiklan

Friday, October 19, 2018

[VIDEO] Best pulak guna SpeedyMando ni!

  No comments    
categories: , ,

Assalamualaikum! Barang-barang Tupperware dari dulu sampai sekarang memang selalu menggugat iman. Makin lama makin hebat rekabentuk dan coraknya. Yang terbaru kita dapat tengok demo guna SpeedyMando oleh kak Mah tukang jual Tupperware kat opis ni hehe.

Barang Tupperware ni kaum hawa memang cukup suka kumpul kan. Sampai jadi bahan lawak kat media sosial kalau mak-mak beli Tupperware orang lain tak boleh usik atau guna.

Tapi SpeedyMando ni kalau dah beli tak guna, rugi sangat wak! Sebab ia banyak membantu kerja-kerja memasak kita di dapur. Lebih-lebih lagi yang suka masak banyak-banyak atau suka jamu orang. Haaa SpeedyMando ni akan memudahkan kerja-kerja menghiris segala jenis bawang, kentang, timun dan lain-lain.

Jom layan video kita!





Syok kan! Boleh jadi laju kerja di dapur kalau macam ni. Takda alasan payah atau malas dah. Buat kerepek sedap la guna ni. Potongannya pun elok dan sekata. Memang tak rugi ada SpeedyMando ni!

Peminat Tupperware juga,
Hanim 

0 pengomen comel:

Post a Comment

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.