ruangiklan
ruangiklan

Tuesday, November 20, 2018

SSPN-i untuk anak-anak ibu




Assalamualaikum! Alhamdulillah urusan sspn-i untuk anak-anak ibu dah selesai. Akhirnya mereka ada akaun tabung pendidikan sorang satu. Ibu dah lama target nak buka akaun sspn untuk anak-anak sejak dari mereka darjah 1 lagi, tapi apapun syukur sekarang mereka dah ada.


So, next step ialah pastikan tabung ni berisi la. Tak berisi pun tak guna jugak kan haha. Kalau ada parents yang nak buka akaun sspn untuk anak, boleh hubungi Pn. Muhainizan ye. Beliau memang kerja di PTPTN dan menggalakkan ramai lagi ibubapa di luar sana untuk buka akaun sspn buat anak-anak yang bersekolah.

PN. MUHAINIZAN PTPTN- 
+60 13-385 0832


Love,
Hanim

0 pengomen comel:

Post a Comment

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.