ruangiklan
ruangiklan

Wednesday, December 05, 2018

Kawasan ini diserang wabak DENGGI!

  No comments    
categories: ,




Assalamualaikum! Hurmm musim 'dia' dah datang! Bila hujan, panas, hujan, panas tak menentu beginilah yang akan terjadi di kebanyakan kawasan perumahan. 

Baru-baru ni poster amaran ni dilekatkan di dinding blok, maksudnya kawasan wabak denggi telah 'menyerang' kawasan sekitar. Sebelum ni pun kawasan Ampang memang dah banyak kali dapat amaran serangan wabak denggi.


Bila dah keluar amaran, akan ada la semburan fog di kawasan yang terlibat dengan denggi. Tapi nampaknya nyamuk Aedes pun macam dah imun dengan bau ubat tu. 



So nak selamat, tak nak kena denda eloklah pastikan takda air bertakung di mana-mana tempat dalam dan luar rumah. Menangis juga nak kena bayar denda nanti huhu. 

Love,
Hanim

0 pengomen comel:

Post a Comment

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.