ruangiklan
ruangiklan

Friday, February 02, 2018

Gebangnya seperti menteri, pung pang sana tapi habuk pun tarak!

  2 comments    
categories: 


Assalamualaikum!


Pernahkah orang yang macam ni wujud dalam kehidupan anda?  Mesti ramai antara kita pernah terjumpa dengan orang yang macam ni. Eh, tapi ni bukan cerita pasal mana-mana menteri dalam negara kita ye. Takda kena mengena pun hehehe.

Ada ke antara kawan-kawan kita yang suka cakap besar atau gebang lebih sana sini? Atau sedara kita? Fuhh kita pun rasa 'kagum' tambah meluat kalau dengar dia bercakap betul tak. Impiannya besar, janjinya melangit! Tapi, hasilnya? yillek patti.



Tuesday, January 30, 2018

Senarai Harga Popia Simpul Kasih Razhani 2018

  10 comments    
categories: ,

Assalamualaikum!


Alhamdulillah syukur, produk kecil-kecilan kami iaitu Simpul Kasih Razhani terus mendapat tempat di hati pelanggan. Memang dah ada perancangan nak tukar packaging dari tahun lepas lagi. Alhamdulillah  tahun ni tercapai jugak hajat hehe.

Sebelum ni kami mengalami sedikit kesulitan kerana kebanyakan pelanggan adalah dari luar daerah yang ingin merasai Simpul Kasih Razhani. Tapi apakan daya, penghantaran secara pos tidak mungkin dibuat sebab kami masih menggunakan plastik ketika tu. Bimbang nanti simpul kasih hancur di tengah jalan.

So, bermula tahun 2018 Simpul Kasih Razhani akan dijual dalam balang untuk memudahkan kami membuat penghantaran secara pos sekiranya ada tempahan luar. 



Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.