ruangiklan
ruangiklan

Thursday, February 22, 2018

Umpama diberi susu tapi dibalasnya dengan najis!



Assalamualaikum!


Orang kata, pengalaman tu mematangkan kita. Tapi rasanya aku ni belum matang lagi kot sebab dah banyak kali kena ngan orang tapi masih tak 'insaf' lagi!

Bukan sekali dua, tapi dah banyak kali dikenakan orang macam ni. Tapi aku still bagi peluang sebab percaya kita sama-sama cari makan, cari rezeki yang halal. Siapalah aku nak sekat rezeki orang lain, dan kalau orang itu berhajat nak minta sedikit bantuan untuk rezeki dia, maka tak salah kita berkongsi kan. Tapi ...?? 

Tuesday, February 20, 2018

BRIM 2018 Dah Lulus!

  6 comments    
categories: 

Assalamualaikum!


Dari hari Ahad tu lagi orang ramai duk tertunggu-tunggu ternanti-ternanti ketibaan BRIM yang tersayang kan hahaha! Aritu kita dah dimaklumkan yang BRIM akan mula masuk bermula 18hb Februari, tapi hari tu kan hari Ahad, mana ada transaksi bank maaa!

Semak status BRIM pun masih 'Dalam Proses' lagi, so tak mungkinlah duit akan masuk dulu kalau status tak bertukar pada 'LULUS' kan.

Dan, pagi ni aku semak kembali status BRIM abah, alhamdulillah dah lulus!

Monday, February 19, 2018

Getting Ready For The Future - What Parents Need To Know


Assalamualaikum!


Other than sharing stories about my daughters, I also love to share about good education, fresh ideas on how our children can make progress in school. As a mother of two, I can't help but to give more priorities especially in the aspect of education in the early years and providing them the right tools to think more creatively and be independent.

As the saying goes, it's more blessed to give than receive. I believe in providing the good education for our children is the best thing we can do as parents. Every children has the right to be in school but not only to gain knowledge but from the knowledge itself, they are able to unleash their unique potential.


Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.