ruangiklan
ruangiklan

Friday, March 09, 2018

Memuji jangan lebih-lebih, mengeji jangan keterlaluan

  1 comment    
categories: 

Assalamualaikum!

Dalam hidup kita yang singkat ni, selalulah ingat bahawa kita tidak selalu berada di 'atas'. Bila kita melihat ketidaksempurnaan atau kekurangan seseorang, apakah respon pertama kita? Adakah kita akan terus kecam orang tu diatas kesilapan yang dia buat? Atau kita stop dan fikir semula apakah tindakan kita mengecam orang lain itu benar-benar satu perbuatan yang betul, yang akan membawa manfaat (boleh buat dia berubah?)?

Kita mungkin berasa bahawa bila kita tidak melakukan kesilapan itu, dan melihat orang lain melakukannya kita terus menganggap mereka telah melakukan dosa besar! Tapi harus diingat, manusia boleh berubah. 


Thursday, March 08, 2018

Renew Kad Watsons

  4 comments    
categories: 

Assalamualaikum!


So minggu lepas aku pergi Watsons jap untuk beli barang keperluan kakak, dan bila kat kaunter nak bayar aku hulurkan sekali kad Watsons yang kaler kuning tu. Cashier tu terus tanya,"kak ... tak nak tukar ke kepada kad Watsons yang baru? boleh guna untuk Touch N Go sekali"

Ohh menarik jugak tu! Boleh tambah koleksi kad Touch N Go yang sedia ada hehe. 


Tuesday, March 06, 2018

CTFKL 4- Jom Pi Serbu Collectors Toy Fair 31 Mac Ni!

  No comments    
categories: ,

Assalamualaikum!


Apa plan hujung bulan? Kalau takda pi mana-mana, jom kita pi bersuka ria di CTFKL nak? Bukan suh menari tau tapi nak ajak korang pi tengok pameran dan jualan pelbagai jenis mainan terbesar di Malaysia! Tahun lepas diaorang buat kat Istana Budaya, dan tahun ni CTFKL 4 bakal menggegarkan TM Convention Center, Kuala Lumpur pada 31hb Mac 2018.

Bagi yang tak belum pernah dengar atau tak pernah tahu apa itu CTFKL, meh aku kongsikan sikit info tentangnya ye. 




Monday, March 05, 2018

12th Annniversary - Razlan & Hanim

  6 comments    
categories: 

Assalamualaikum!


Syukur alhamdulillah di atas kurniaan yang diberikanNya kepada kami untuk terus bersatu dan bersama-sama melayari bahtera. Di usia perkahwinan kami yang telah masuk 12 tahun (3hb Mac 2018) ni, dah tentu aku punya harapan besar untuk keluarga kecil kami. 

Sesiapapun pasti nakkan yang terbaik untuk keluarga mereka, betul tak. Apatah lagi kami pun dah cecah usia 30an, kematangan dalam menjalani kehidupan bersama sangat penting bagi aku kerana ia pasti akan mempengaruhi kehidupan kedua-dua puteri kami yang masih bersekolah.


Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.