ruangiklan
ruangiklan

Tuesday, March 13, 2018

AWAS Jika Terima Mesej Menang Nombor Celcom!


Assalamualaikum!


Musim menipu tak pernah habis. Ade je cara nak pau duit rakyat marhaen seperti kita. Berhati-hatilah wahai kawan-kawan. Ini semua mainan doniaaaa!

Jangan cepat melompat sangat kalau dapat mesej macam ni ye. Selidik dulu apa yang tak kena kalau tiba-tiba kita diumum sebagai pemenang. Dah la bahasa kelaut, ada hati nak nipu ... pooorahhhhh!


Monday, March 12, 2018

Kakak menang apa tu?


Assalamualaikum!


Buat julung-julung kalinya, ada juga yang menang hadiah akhirnya! Dah berminggu-minggu diaorang masuk race, asyik kalah je hehe tapi malam tu rezeki buat kakak walaupun hanya tempat ketiga.

Boleh dikatakan setiap Sabtu kitaorg akan berkampung di PJ untuk TTKC sebab diaorang ada bukak jualan dan pameran kereta hotwheels disana. Untuk memeriahkan lagi suasana, diaorang adakan racing untuk dua kategori, kanak-kanak dan dewasa. 


Tahniah kakak! Kesian yang tudung biru tu hahaha

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.