ruangiklan
ruangiklan

Thursday, April 05, 2018

Bela Kucing Tapi Takda Adab


Assalamualaikum!


Dari sehari ke sehari aku menghadapi masalah ni. Bukan sekali dua terkena macam ni, tapi masih juga tak berkesudahan. Hari ni nak kena membebel jugak la sikit bab kucing ni. Aku takda masalah dengan kucing, malah aku pernah bela kucing dulu. Tapi aku ada masalah dengan tuan punya kucing! 

Aku tak faham dengan diaorang ni, orang nak bela kucing ko nak bela kucing. Tapi bab kebersihan, bab kebajikan kucing ko tak pandai. Nak membela kucing tak salah, asalkan kita sebagai pemilik kucing tahu adab-adabnya sebab kita ni hidup berjiran. Kalau ko duduk rumah banglo atau teres, tak jadi masalah nak bela kucing. Tapi bila ko duduk di apartmen, di kawasan flat maka ko kena peka sikitla kucing ko 'membuang' kat mana!


Tuesday, April 03, 2018

Semak Pendaftaran Calon Ujian Penilaian KAFA (UPKK) 2018


Assalamualaikum!


Beberapa hari lepas, ustazah kelas kakak telah mengingatkan ibubapa untuk menyemak nama anak-anak yang telah mendaftar bagi peperiksaan UPKK tahun 2018. So, yang mana anak bersekolah agama darjah 5 tahun ni boleh lah mula semak nama anak masing-masing.


Monday, April 02, 2018

Korang percaya tak ayam makan duduk?


Assalamualaikum!


Korang pernah tengok ayam makan sambil duduk tak? Seumur hidupku, inilah kali pertama aku tengok sendiri ayam makin sambil duduk. Pelik! Keeee aku sorang je rasa ayam makan duduk tu pelik???

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.