ruangiklan
ruangiklan

Thursday, April 19, 2018

Sukan Tahunan Sekolah


Assalamualaikum!


Dua program sekolah ni pasti akan dapat sambutan luar biasa dari ibubapa setiap tahun. Pertama, Hari Anugerah Cemerlang. Kedua, Sukan Tahunan Sekolah. Tapi ada satu program yang bilamana cikgu jemput ibubapa datang, mesti sambutannya sangat mendukacitakan ..... iaitu mesyuarat PIBG! 😁

Anyway, sukan sekolah diaorang jatuh pada hari Ahad yang lepas. Memang eksaited terutama Mira yang tak sabar nak lari dalam acara 100m. Acara lain pun dia ada masuk juga seperti lompat tinggi. Ibu macam tak percaya je anak ibu ni boleh melompat tinggi haha. 




Tuesday, April 17, 2018

PRU14 | Semak Lokasi Mengundi

  1 comment    
categories: 

Assalamualaikum!

Semakin hampir PRU ni, semakin banyak pula isu tentang hal mengundi terutamanya tempat membuang undi. Ramai juga yang mengeluh kerana permohonan mereka untuk bertukar tempat mengundi masih belum diluluskan. 

Tak kurang juga dengan persoalan orang kita yang belum pernah daftar mengundi tapi namanya sudah ada sebagai pengundi beserta lokasi tempat membuang undi huhu.

Korang dah semak lokasi mengundi ke belum? Kalau belum jom kita semak!



Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.