ruangiklan
ruangiklan

Friday, November 02, 2018

Style bila bergambar

  2 comments    
categories: 

Assalamualaikum! Seminggu diaorang 'bermain' di sekolah untuk minggu kokurikulum, pagi ni cikgu kongsikan gambar-gambar penyampaian hadiah. Kita pinjam gambar ye cikgu...thank you hehe.

Kedua-duanya menang hadiah tapi ibu tak pasti korang main game apa. Kakak ada cerita dia main futsal atau bola tampar dapat nombor 3. 

Tapi tu la .... cikgu share banyak gambar tadi, ibu dok tercari-cari la mana kakak ni. Dia kata akan terima hadiah tapi tak nampak gambarnya. Rupanyaaaaaaa ...dia tutup dengan sijil adehhhh .... hehe.


cer cari mana satu Hazwani

Thursday, November 01, 2018

Tiada lagi peperiksaan bagi murid Tahun 1,2 & 3 mulai 2019!


Assalamualaikum! Ingat lagi tak kita ada share entri makluman untuk ibubapa tentang soal selidik ibubapa 2 bulan lepas? Haa jangan cakap kita tak share ye. 


Kelmarin, kementerian telah pun membuat keputusan semalam bahawa mulai tahun 2019 tiada lagi peperiksaan bagi murid Tahun 1,2 dan 3. Waahhh mesti ramai ibubapa yang lega dengan pengumuman ini kan? Atau ada yang menentang?


Wednesday, October 31, 2018

Sorry, I disappointed you

  2 comments    
categories: 

Assalamualaikum! Not much talking from you this morning. I know you are sad coz your friends are going and you are not. I'm sorry coz today you are supposed to go for a trip with school friends, but I have misplaced your trip form until today and totally forgotten to pay for the trip.

Totally understood if you are mad at me. It wasn't my intention to ignore your request. I am aware of you wanting so much to go to the trip with your school friends few weeks before, but sometimes I make mistakes too. 

And I'm sorry coz I have disappointed you...





Love,
Hanim

Tuesday, October 30, 2018

Pink Box Althea Dah Sampai!


Assalamualaikum! Syoknyee bila nampak kotak merah jambu atas meja. Hilang segala penat lelah bekerja seharian hehe. Orang perempuan begitulah, kalau nampak satu-satu benda yang dia suka dan idamkan lama, itulah yang akan jadi terapi untuk dirinya ... setuju?

Minggu lepas kotak merah jambu ni sampai yeayy! Setakat ni, Althea memang efisien. Tak sampai seminggu barang dah sampai. Tambahan pula, Althea baru je lancarkan produk terbarunya maka haruslah kita mencuba ye tak!


Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.