ruangiklan
ruangiklan

Wednesday, January 30, 2019

Sepetang Bermain Badminton Dengan Anak-anak

  3 comments    
categories: , ,

Assalamualaikum!

Konsep bersukan ni luas sebenarnya.
Nak kata dah lama tak besukan dengan anak-anak tak betul juga.
Cuma sukannya bukan di taman permainan.
Tapi di shopping mall! haha.
Walaupun tak membeli, sekadar 'cuci mata'.
Tapi jalan kaki 'tawaf' satu kompleks tu pun kira bersukan gak la kan hehehehe.

Tapi takkan la tiap-tiap minggu nak pergi 'lapor diri' kat mall tu.
Tak tenteram hidup kalau dijadikan tabiat hehe.
So, minggu lepas kami buat sukan lain.
Ini sukan yang sebetul-betulnya sukan hehe.
Sukan yang mengeluarkan peluh!




Layankan anak-anak main badminton.
Antara sukan yang aku minat sejak di bangku sekolah lagi.
Rugilah kalau tak ambil peluang ni dengan anak-anak.
Walaupun cuti Sabtu dan Ahad itu jelah 'penyelamat'ku.
Tapi hajat anak-anak nak beriadah bersama tak boleh diketepikan.

Lagipun cuaca molek sepanjang dua hari tu.
Tak salah kiranya kami menghirup udara segar sambil main badminton kan.




Dah lama tak bersukan haha.
Skill 'pancit' di tengah jalan.
Hayunan racket tak selaju dulu.
Namun peluh 'jantan' berjaya dirembeskan haha.

Kakak dan adik pun happy semacam.
Walaupun skill bermain sama 'pancit' macam ibu.
Tapi gelak tawa melihat gelagatku yang asyik pukul angin memang menggelikan hati.
Lantaklah orang sekeliling!
Malam tu 'pengsan' awal.
Letak kepala di bantal terus terpejam.

Love,

Ibu

3 comments:

  1. seronok luang masa bersama anak2 :)

    ReplyDelete
  2. Lama tak main badminton.. riadah petang yang menarik..

    ReplyDelete
  3. skang syuhada busy dgn bola jaring. wakil skola.
    kak nurin plak, masuk koku badminton kat skola.
    asyik la merungut tak pandai main badminton :)
    gigih la mr.asben kuarkan khazanah badminton dia dr stor.
    nak tukar kan tali. nanti nak ajar kak nurin main badminton.
    aida ni biasa nyer tukang tgk jer, Nim ha ha ha ha...

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.