Powered by Blogger.

Friday, April 05, 2019

Madi dibebaskan!


Assalamualaikum! Cuak juga bila Juita tunduk terus malam tu haha! Menggelabah Adam sampai tak jadi nak bagitau Nur. Giler apa! Jangan samakan Adam dengan semua lelaki yang singgah di lorong tu. Tapi adakah Adam tak sama macam diaorang? ke dia pun dua kali lima gak? Lelaki kannn...hehe.

Nur dapat 'cium' something fishy pasal laki dia, tapi tak tahu apa dia. Takpe Nur, tak lama kau akan dapat 'madu' baru hahaa. Eh macam la aku pengarah cerita ni! :p 

Lembut juga hati ayah haji mengizinkan isterinya tolong Ecah untuk ikat jamin si Madi. Sayangkan anak gitu laaaa! Anak menantu je tak reti sedar diri. Giler si Madi ni haha! Keluar penjara jerit macam tarzan. Dia tak tahu lagi tu duit sapa yang ikat jamin dia tu.




Yang rasa terkesan dalam episod kali ni, part bila Nur minta sewa murah untuk surau di kawasan kejiranan dia. Kecik besar kecik besar je aku tengok mamat tu. Sempat lagi kau buat bisnes atas nama wakaf ye. Kau cakap Nur amik kesempatan, tapi kau tu yang amik kesempatan kaut keuntungan menindas orang macam tu. 

Si Madi ingat bila dia dibebaskan semua akan jadi baik? Ayah haji akan layan dia macam dulu balik? Baru dia tahu rumah dia kena rampas dan Mercedez dia pun kena tarik. Haaa menggelabah kau tengok muka ayah haji. Sempat lagi tu pakai serban haha. Hampeh mu Madi!

Yang si nenek Suraya pulak kemalangan, hampir dilanggar kereta yang Amirul naik. Ni dah start bibit-bibit perkenalan antara diaorang. So simple je la.

Adammm oh Adammm terkenang-kenang lagi kau kan dengan si Juita. Tu baru sikit je kau kena, kalau Nur tahu siap kau! haha. 

"Abis tu ustaz tak sayang saya ke?!!", Juita. Tu dalam episod minggu depan. Giler Juita!

No comments:

Post a Comment

Apa kata korang?

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.