Powered by Blogger.

Thursday, August 29, 2019

Ibu & Pekerja

Thursday, August 29, 2019 0 Comments

Assalamualaikum! Makin kakak nak dekat UPSR ni, makin ibu gementar! Alhamdulillah kakak dah ada peningkatan dalam pencapaian akademik. Tapi depan kakak ibu berlagak cool, wat lek wat pis je hehehe. 

Meskipun ibu ni bekerja, tapi pelajaran kakak dan adik ibu kena hadap juga. Tak boleh 'lepas tangan' biarkan kakak dan adik belajar sendiri walaupun ibu tahu korang boleh buat sendiri. Kalau boleh setiap fasa kakak dan adik, ibu nak turut serta sekali. Sebab itu, ibu akan tolong juga walau macam mana sibuk sekali pun!


Friday, August 23, 2019

I love my job

Friday, August 23, 2019 2 Comments

Assalamualaikum! Dah 2 minggu aku tak bersiaran, apo kabo semua? Harap semuanya sihat mehat ye. Dah masuk bulan Ogos dah kita ye. Aku satu kursus pun tak pergi lagi ni. Acaner nak capai KPI 7 hari berkursus macam ni? hehe.

Aku jarangggg sangat nak bercerita pasal kerja. Tapi meh la kita sembang pasal kerja sikit ok. Sikitttt je!

Sebenarnya, aku tak pernah jangka yang aku akan bekerja dalam bidang ini. Malah tak pernah ada dalam checklist aku sebagai pekerjaan yang diidamkan sejak dibangku sekolah. Nak jadi cikgu, doktor, peguam tu ada la. Tapi bukan sebagai pemerhati cuaca a.k.a meteorologi.


Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.