Powered by Blogger.

Wednesday, September 25, 2019

Koleksi Doodle Hazwani


Assalamualaikum! Haaaa jerebu paling teruk tahun ni. Sampai kena dicutikan tiga hari dari sekolah. Maka bermulalah episod kebosanan tahap maksimum! 

Yang mengadu bosan tu adik la. Dia mana boleh duduk dirumah lama-lama, asyik nak ajak gi kedai la, gi jenjalan la. Yang kakak pandai cari benda nak dibuat. Walaupun duduk dirumah, akal mesti 'berjalan' hehe. 



Kakak sepanjang masa asyik dengan kertas dan pen doodle dia. Bila tak boleh keluar rumah, mulala datang ilham dia nak melukis. Kalau tengah melukis janganlah dikacau, bersin tepi dia pun boleh bawa bergaduh hehe. 















Nama-nama ni semua nama kawan dia. Setiap kali bila dah siap satu doodle, dia akan tanya aku cantik tak ma? MasyaAllah...cantik indah kagum ibu dengan hasil seni awak kakak. Awakla satu-satunya dalam family ni yang boleh melukis secantik dan sekemas ini. Ibu pun kalah!

Apapun hobi kakak, asalkan yang baik yang memberi manfaat yang dapat menyerlahkan bakat dan memberi inspirasi kepada awak, ibu suka sangat. Daripada awak mengadap gajet tengok video artis-artis tu baik lah awak pegang pen dan lukis hehe.

Love,
Ibu

2 comments:

  1. cantiknya kakak punya doddle.. boleh buat koleksi ini..

    ReplyDelete
  2. comelnya doodle dak mira ni. ada bakat boleh pergi jauh :)

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.