Breaking

Wednesday, January 30, 2013

Hadiah Bermakna Sambutan Hari Lahir Nik Aziz.

Nik Aziz bersama Tuan Sabariah Tuan Ishak
mencium cicit sulung mereka semalam.
Alhamdulillah..bestnyer dapat kembor yer! Kalu dalam keluarga kiter ader genetik kembor ni beruntungla sungguh!hehehe. Kelahiran kembar ini bukan sumer orang boleh dapat..hanya yang bertuah saje la boleh dapat 'pakej' lengkap sebegini. Namun, aperpun jenis kelahiran samada kembar atau tidak, yang penting kegembiraan jelas terpampang pada seluruh ahli keluarga yang menyambut kelahiran orang baru dalam keluarga ye dop?


Itulah yang jelas dirasai oleh Datuk Seri Nik Aziz Nik Mat yang telah pun menimang cicit sulung dalam keluarga mereka. Ya Allah! comelsss sungguh kembar ni yer!(^_^)

Nik Aziz, melahirkan kegembiraan beliau kerana kelahiran kedua-dua cicit sulungnya itu di saat menyambut ulang tahun kelahirannya dan menganggap ia adalah rezeki. Ya Allah! murahnyer rezeki beliau, dikurniakan umur yang panjang, rezeki yang baik dan cicit-cicit yang comel!~ Anugerah Allah yang tak terhingga....

“Anak serta cucu cicit yang ramai ni merupakan anugerah ALLAH SWT yang tidak ternilai 
ertinya. Ia cukup membuatkan saya begitu gembira dan amat bersyukur sekali.

“Mudah-mudahan mereka dapat menyambung risalah perjuangan Islam sebaiknya,” 

katanya ketika ditemui di kediamannya semalam. Nik Aziz mempunyai 57 cucu dan dua 
cicit kembar.-SH

Oh, bercakap pasal cicit-cicit kembar terlupa plak nak mention nama mereka hehe. 

Nik Isya Zulfa dan Nik Isya Zaheera, selamat dilahirkan Isnin lalu kira-kira jam 7.15 pagi di klinik swasta An-Nur, Kubang Kerian. Bayi kembar itu adalah cucu sulung kepada anak Nik Aziz yang pertama iaitu pasangan Nik Aini, 50 dan Fakhruddin.

Pasangan kembar itu adalah anak sulung kepada Nik Farhana, 27 yang juga anak kedua Nik Aini.

P/S: Mubarakallah pada Tok Mat sekeluarga (^_^)

No comments:

Post a Comment

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.