Breaking

Wednesday, April 17, 2013

'Mr. Cake' Beri Kek Letak Jawatan.

Assalamualaikum!~

Errkkk...cam konpius je bunyinye kan? Pekerja tipikal macam kita kalau nak letak jawatan biasanya tulis atas kertas kan? But, 'Mr. Cake' atau nama sebenarnya Chris Holmes mempunyai cara unik tersendiri untuk menyatakan hasratnya dengan membuat 'Kek Letak Jawatan' (Resignation Cake instead of Resignation Letter hehe) yang kreatif!

sumber: yahoo

'Mr. Cake' menyatakan hasrat untuk menukar professionnya dari industri fesyen kepada menjadi usahawan kek terkenal kerana merasakan itu langkah terbaik baginya untuk mengembangkan bisnes keknya yang sedang berkembang maju. Well Done!

"...sewaktu memulakan bisnes kek ini, saya berharap untuk meninggalkan mereka dengan suatu memento yang baik untuk dijadikan sebagai ingatan terhadap saya. Saya sudah lama menyimpan idea ini sejak 6 bulan lalu dan merahsiakannya sejak itu.", katanya dalam suatu program temubual di tv.

"Saya rasa (bos saya) merasa terkejut dan terharu, dari semua perletakan jawatan yang diperolehinya, saya fikir ini (kek) merupakan cara yang baik bagi seorang pekerja meninggalkan syarikat dan saya berharap mereka menikmati kek ini dan meraikan perletakan jawatan saya,", katanya lagi. 

Oohhhh so shweeeeeeeet! Kalau Kenit jadi majikan dia, Kenit pun akan rasa terharu dan tak sampai hati nak makan kek tu hahaha. Satu cara yang kreatif dan brilliant betul tak? 




Best wishes and best of luck 'Mr. Cake'! (^_^)

sumber

3 comments:

Post a Comment

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.