Breaking

Friday, May 03, 2013

Nuffnang X Is Now Imotiv.

Assalamualaikum!~

Anda pengguna NUFFNANG X? Sapa yang dok rajin update di handphone dan menggunakan Nuffnang X perlu tahu berita terbaru ini. Nuffnang X telah bertukar wajah kepada Imotiv.

[ee-moh-tiv].....gerakkan bibir anda dengan betul.

Menurut pengasas Nuffnang X (sekarang dipanggil Imotiv), versi terbaru ini dibangunkan untuk memenuhi kehendak & citarasa pengguna Nuffnang X, maka dengan ini terhasillah.....Imotiv.


Dari email

Membantu anda mencari bahan cerita yang Imotiv.

Susah kalau nak baca semua cerita bila anda perlu bergerak pantas. Namun, bila anda mempunyai sedikit masa, anda tentu ingin membaca bahan yang paling menarik perhatian anda - teknologi istimewa kami menawarkan cerita yang mampu merangsang emosi dari bahan yang anda baca.

Bukan sahaja anda boleh memahami keseluruhan cerita dengan cepat, malah anda dapat membaca sesuatu cerita dengan penuh ekspresi dan mengujakan.

Imotiv lebih menyeronokkan dengan kawan-kawan!

  • Anda boleh berkongsi cerita kegemaran dalam SATU langkah senang! Apa yang anda perlu lakukan ialah selaraskan (sync) Imotiv dengan akaun Facebook dan Twitter anda. Apabila anda menyukai sesuatu cerita, Facebook dan Twitter akan menerbitkan bahan cerita ini pada paparan anda.


  • Dapatkan bahan bacaan yang rakan anda baca. Panel Explore kami yang terbaru akan menunjukkan apa yang rakan2 anda di Facebook & Twitter baca supaya anda juga tidak ketinggalan.

  • Temui blog-blog baru yang sama seperti yang rakan anda ikuti. Jika anda suka apa yang rakan anda baca, maka anda juga mungkin akan menyukai juga.


Tarikh perlancaran rasmi kami adalah pada 8hb Mei 2013. Kami berharap anda sentiasa menantikannya seperti kami. Sesuai dengan anda yang menjadi kelompok pertama menggunakan aplikasi ini, saya amat berbesar hati menerima sebarang idea atau respon dari anda.

Anda mungkin akan menemui beberapa masalah kecil dalam pada itu - tetapi ketahuilah kami sedang mengusahakan yang terbaik bagi menjadikan produk kami bertaraf dunia (world-class). Kami berbangga dengan produk kami dan kami mahu mendengar maklumbalas dari anda.

Jika anda telah menggunakannya, samada anda sukakannya atau tidak, jangan ragu-ragu untuk hantarkan email kepada kami di feedback-imotive@nuffnangx.com.
 

Untuk menikmati pengalaman terbaik, sila kemaskini versi Nuffnang X anda, dimana ia akan membawa anda kepada App Store or Google Play, dan dari situ anda dapat memasang Imotiv. Kami berharap anda akan menikmati perkhidmatan terbaru ini sama seperti kami membangunkannya.

Yang benar,
Timothy Tiah 
Pengasas Imotiv (dahulu dipanggil Nuffnang X)

Translasi oleh : Kenit
Sumber : email sendiri.

Faham tak? hehe. Jenuh Kenit nak translate dari English > Malay. So, pada yang guna aplikasi Nuffnang X ini harap, anda boleh kemaskini dan tukar kepada Imotiv.

14 comments:

  1. aik.. dh macam says plak berubah ke rumah baru dari says ke 8share.. skrg nuffnang lak pindah umah? heee.. imotiv? thanx share.. klu x teman x tau nuff dh berubah ke Imotiv.. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mentang2 nak PRU ni, sumer pakat tukar belaka hehehe.

      Delete
  2. jarang guna nuffnag x nie...huhu

    ReplyDelete
  3. oh dah tukar nama dah.. lgi sedap nak sebut dari lama..

    ReplyDelete
    Replies
    1. best kan, cam canggih skit bunyinyer hehe :)

      Delete
  4. da la lme x gune nuffnang ni.. haha

    ReplyDelete
  5. first time dengar imotiv ni dear. apa pun thanks for share this. :)

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Silakan cik puan...terima kasih (^_^)

      Delete
  7. assalammualikum kalau da masa join la blog sy kite berchating di sana ramai2 di www.ibrahimheajung.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.