Breaking

Friday, May 03, 2013

Pengumuman Gembira : 6 Mei Cuti Umum Di SELANGOR.

Assalamualaikum!~




Pengumuman! Pengumuman! Gumbiranya rasa hati dapat cuti sehari lagi! hehehehe. Alhamdulillah.....

Bagi anda yang bertugas di negeri Selangor, ini ada berita gumbira dari Kerajaan Selangor. Baru sebentar tadi, Menteri Besarnya Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim mengumumkan 6 Mei sebagai cuti umum bagi rakyat Selangor melalui akaun Facebooknya di SINI.

Pemberian Hari Pelepasan Am ini selaras dengan Akta Hari Pelepasan 1951, perenggan 9 yang menyatakan bahawa Pihak Berkuasa Negeri boleh menetapkansatu hari sebagai hari pelepasan am.



Kerajaan Selangor berharap Hari Pelepasan Am ini digunakan sebaik mungkin untuk pulang mengundi di tempat masing-masing dan tidak perlu tergesa-gesa untuk kembali bekerja.

Kita mendoakan para pengundi dan rakyat Selangor pulang dengan selamat untuk melaksanakan tanggungjawab sebagai rakyat Malaysia.

Pengumuman gumbira ini juga boleh dilihat di laman web rasmi Negeri Selangor di SINI.

Terima kasih kerana prihatin...(^_^). Mujur tak isi borang cuti lagi hehehe. Kat Selangor ni ramai yang jadi perantau, maka dengan adanya hari pelepasan am ini dapatlah mereka merancang perjalanan pulang mereka dengan selamat.

Orang2 Selangor yang nak pi mengundi, semoga selamat sampai ke destinasi anda. 

6 comments:

  1. Bestnya dpt cuti umum....Penang xmau ikut jejak Selangor ka...:(

    ReplyDelete
  2. amboi kak..happy sangat..ahaha..yeay..cuti.hehe..tapi tak syok la cuti nnt nak shopping smua tutup..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana leh tutup nana, sedangkan raya pun depa meniaga hehe.

      Delete
  3. assalamualaikum kenit....sukanya penduduk Selangor dpt cuti...;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam kak mas, alhamdulillah blhl la balik pelan2 tkyah rushing kn ;-)

      Delete

Post a Comment

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.