Breaking

Monday, June 23, 2014

Mesin 'Pengekstrak Sperma' Untuk Lelaki!


Assalamualaikum!



Sebuah hospital di China telah memperkenalkan satu kaedah baru yang boleh mengekstrak sperma dari penderma dengan menghasilkan sebuah mesin 'pengekstrak sperma' atau 'sperm extractor' bagi membolehkan pendermanya mengeluarkan sperma dengan cara mudah dan selamat.

Menurut media sosialnya Weibo, mesin pengekstrak sperma itu telah diperkenalkan di sebuah hospital di Nanjing, ibu negeri yang terletak dalam daerah Jiangsu.





Dikatakan kelajuannya, frekuensi dan suhu dikawal sepenuhnya oleh mesin pengekstrak sperma dari China ini. Ia turut mempunyai skrin kecil di atasnya yang berperanan 'memudahkan' proses mengeluarkan sperma. 

Pengarah Bahagian Urologi di Hospital Zhengzhou Central berkata, mesin ini digunakan untuk pesakit yang mempunyai masalah kesuburan, dan mereka yang sukar untuk memancutkan sperma dengan kaedah konvensional (biasa).





Mesin pengekstrak sperma ini yang berwarna merah jambu, kelabu dan putih turut menyediakan saluran paip urutan di bahagian hadapannya yang boleh dilaraskan mengikut ketinggian penggunanya.

Laman web yang menjual mesin pengesktrak sperma ini dengan harga promosi $2,800 turut menyatakan bahawa 'ia (sperm extractor) boleh membuatkan penderma merasa selesa'.




Translasi ini dilakukan sendiri oleh penulis blog Nukilan Kenit.



sumber : DailyMailUK



P/S: Huk aloh, macam ni pun ada ye hehehe.




10 comments:

  1. Hohohoho, macam macam la cina ni. Eeee tetiba rasa geli. Hahahahah

    ReplyDelete
  2. Macam2 teknologi sekarang ni kan Hanim :)

    ReplyDelete
  3. emm..benda macam ni pon ada ye..kreatif betul

    ReplyDelete
  4. makin canggih! bagus utk membantu pasangan yg mengalami masalah pengeluaran sperma.

    ReplyDelete
  5. Mcm2 benda ada... tak reti nak komen.. :D

    ReplyDelete
  6. Adoii la dah macam2 teknologi pelik ada kat pasaran skrg nie kan.. =D

    ReplyDelete

Post a Comment

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.