Breaking

Monday, September 01, 2014

Ruang Iklan


Assalamualaikum!


Selamat datang ke blog peribadi saya, rusukiri.blogspot.com. Blog yang diberi nama Nukilan Kenit ini adalah merupakan hasil perkongsian peribadi tentang apa saja yang baik untuk dikongsi bersama pembaca-pembaca di luar sana.

Bermula sebagai parenting blogger (masih lagi parenting blogger), kini saya telah mempunyai beberapa kategori lain seperti kecantikan, product review, event, parenting tips, entertainment dan food review untuk dikongsikan dalam blog ini.

Dan, oleh kerana menulis merupakan minat saya,  maka secara tidak langsung ia membuka peluang dan rezeki saya dalam bidang advertorial dan pengiklanan. 

Tawaran pengiklanan di blog saya terbuka kepada sesiapa yang ingin mengiklankan produk mereka samada melalui produk review ataupun menyewa tapak di blog. Pengiklanan berunsur lucah dan mana-mana unsur yang saya kira tidak sesuai diletakkan di blog adalah dilarang sama sekali.

Jika anda berminat untuk mengiklankan produk anda, bisnes, event dan membuat product review bersama saya, boleh hubungi saya di : 


Emel : wanimira737@gmail.com


Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.