Breaking

Tuesday, June 02, 2015

Jimat Hebat Sepanjang Cuti Sekolah Dengan CARDPOW!


Assalamualaikum!


Setiap kali berbelanja, tak kira samada membeli keperluan, makan di restoran atau pergi bercuti aku akan pasti akan pastikan dua benda ni .... promosi gempak dan penjimatan! Ye la, semua benda dah mahal sekarang ni jadi memang kena pilih betul-betul yang mana sesuai dan tidak 'mengempis'kan dompet kita hehe.

Tambahan cuti sekolah ni, bawa anak-anak keluar makan dan melawat taman tema memang memerlukan perbelanjaan yang agak banyak! Dan bila cakap pasal berbelanja mesti teringat GST kan ... haihhhh T_T. Sebab tu, banyak macam mana pun bajet yang kita ada kalau tak bijak belanja memang boleh nangis sampai hujung bulan T_T






Eh, korang tahu tak sempena cuti sekolah ni CardPow boleh memberikan senyuman meleret dan penjimatan hebat bila korang pergi bercuti atau membeli belah malah masuk ke taman tema kesukaan korang? Haaaa yang ni mesti korang suka kan sebab ada diskaun menarik bila korang guna CardPow dan yang pastinya boleh jimat banyakkkkkkk! ^^




Kebanyakan rakyat Malaysia memiliki purata dua keping kad kredit seorang. Malangnya, ramai antara kita tidak tahu tentang ganjaran dan promosi yang ada ketika berbelanja menggunakan kad kredit. Dengan CardPow, berbelanja menjadi lebih mudah dan bijak sebab kita boleh tahu tentang promosi dan diskaun gempak yang ditawarkan dalam satu laman web. Nak tahu apa promosi terbaik dari bila korang guna CardPow sepanjang cuti sekolah ni? ^^



Angry Birds Activity Park, Johor Bahru



Taman Tema Berjaya Times Square, Kuala Lumpur



Dinoscovery, Avenue K



KidZania Kuala Lumpur





Diskaun 30% di Restoran Papa John Pizza untuk CIMB, 15% di Berjaya Times Square untuk kad kredit AEON dan Maybank, diskaun 35% di Legoland untuk Maybank dan banyak lagi promosi yang berlangsung sepanjang cuti sekolah ini. 

Layari CardPow sekarang untuk diskaun hebat ini!


Bagaimana Nak Guna CardPow?

Senang giler! bila aku cakap senang giler tu means memang senang sungguh la hehe. Tak perlu nak download aplikasi, dan ia boleh diakses dengan mudah melalui telefon pintar korang!

Caranya? ... hanya perlu lawati laman web CardPow




Lepas tu, korang akan jumpa paparan seperti di atas ni. Contohnya kan, aku plan nak pergi Legoland so aku just taip lokasi seperti 'Legoland' dan tekan 'Search' untuk dapatkan info tentang diskaun barangan atau tempat di sana melalui kad kredit. Ohsem kan!^^

Ianya mudah, senang difahami dan memang banyak penjimatan yang boleh kita dapat bila berbelanja dengan CardPow. Taip je lokasi mana korang nak pergi, dan CardPow akan keluarkan senarai barangan atau restoran atau shopping mall yang menawarkan potongan diskaun. Bukan tu saja ... korang pun dapat kumpul mata bila menggunakan CardPow, sekaligus berpeluang memenangi hadiah-hadiah menarik macam iPhone 6, Apple Watch, baucer KFC dan banyak lagi! 

Dengan CardPow, berbelanja jadi lebih menyeronokkan! 

Untuk ketahui lebih lanjut tentang CardPow, korang boleh terjah :

Laman Web: www.CARDPOW.com




1 comment:

Post a Comment

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.