Breaking

Thursday, November 12, 2015

Keyakinan Kembali Dengan INTEEMOR dari Ephyra


Assalamualaikum!


Sebelum berkahwin, aku kurang cakna pasal kesihatan dalaman wanita ni. Bila dah kahwin dan melalui beberapa proses kelahiran, barulah aku mula ambil berat sikit-sikit pasal 'barang' dalam badan hehe. 

Memang betul ... bila dah berkahwin dan mempunyai anak ni, badan kita akan mengalami perubahan sedikit demi sedikit luaran dan dalaman. Sana tak selesa, sini lenguh-lenguh, situ sakit-sakit Masa tu barulah terhegeh-hegeh nak mencari produk sesuai yang boleh selesaikan masalah ni. Tu belum lagi kes period yang tak menentu dan sakit senggugut yang teruk!

Oh, aku takda masalah period yang tak menentu setakat ni. Alhamdulillah, tiap-tiap bulan memang 'datang' hehe. Tapi, yang aku tak tahan tu sakit senggugutnya! Kata orang tua-tua, bila dah beranak ni, sakit senggugut tu akan hilang dengan sendirinya. Tapi beberapa tahun kebelakangan ni, aku mula perasan yang senggugut datang balik!

Mengganggu? memang mengganggu! Tak jadi kerja kalau 'dia' datang menyerang. Kaum wanita saje yang memahami kalau datang senggugut ni, jangan berani disentuh atau dicuit kawan tu .... silap cuit memang melambung periuk belanga hahaha!




So, bila Ephyra memperkenalkan produk INTEEMOR khusus untuk wanita ini aku rasa kenapa tidak aku mencubanya sendiri? Takkan nak biarkan masalah ini (senggugut) berpanjangan lebih lama lagi kan? Aku kena buat sesuatu ... takmo la disebabkan senggugut, semua kerja dan aktiviti aku bersama keluarga tersayang terbatas.




Aku amalkan INTEEMOR ni dah 2 minggu, kebetulan masa tu aku pun baru lepas habis period memang sesuai sangat la timing dia. Oh, bagi korang yang masih tak tahu, INTEEMOR adalah minuman suplimen khusus untuk wanita bagi penjagaan bahagian intim wanita luar dan dalam.

Selain senggugut, masalah yang biasa kaum wanita hadapi ialah masalah keputihan! Walaupun ia bukan satu masalah besar, tapi sedikit sebanyak memang tak rasa selesa sikit la ketika di pejabat ataupun melakukan aktiviti di luar.


INTEEMOR dari Ephyra

INTEEMOR adalah minuman jus premium wanita yang dirumus khas untuk kesihatan & keintiman wanita. Ianya diperkaya dengan pelbagai herba dan kandungan semulajadi yang terbukti berkualiti dari zaman berzaman untuk melengkapkan wanita dari segi kecantikan, kesuburan & kesihatan wanita persis gadis sunti.

Dengan gabungan 16 herba terpilih seperti Manjakani, Kacip Fatimah, Serapat dan makanan Sunnah seperti Madu, Habbatussauda dan Buah Tin dalam satu botol, INTEEMOR melengkapkan khasiat untuk wanita yang mementingkan kesihatan luaran dan dalaman yang lebih baik.




Khasiat INTEEMOR

Khasiat yang terkandung dalam INTEEMOR menjadikan ia sesuai diamalkan oleh semua wanita tak kira samada wanita berkahwin, anak dara, wanita yang berpantang dan ibu menyusu badan. 

Untuk ibu yang masih menyusukan badan, INTEEMOR tidak menjejaskan penghasilan susu ibu malah boleh jadi milk booster lagi! So, memang INTEEMOR boleh jadi satu kelebihan untuk ibu-ibu di luar sana. Jangan khuatir ya ....





Testimoni Pengguna INTEEMOR

Ramai yang dah cuba dan rasakan keberkesanan INTEEMOR. Dari yang punya masalah badan berbau sehinggalah keputihan, semuanya dapat diatasi dengan INTEEMOR.




Bila bercakap tentang masalah dalaman wanita, memang tak boleh lari dari masalah keputihan, senggugut, dan period yang tidak teratur. Ada yang sampai tak datang period berbulan-bulan lamanya! Tapi bila amalkan INTEEMOR, alhamdulillah dengan izin Allah period muncul kembali.  




Nak amalkannya pun tak susah. Hanya perlu konsisten satu sudu/dua sudu 2 kali sehari serta gunakan sudu plastik untuk mengekalkan khasiat madu dalam INTEEMOR, insyaAllah akan dapat lihat kesannya hanya selepas 3 hari amalkan!




Apa rasa INTEEMOR ni ye? Manis ke? Masam ke? Pertama kali aku mencubanya, rasa dia sedap dan tidak meloyakan tekak. Sedang elok je rasa manis madu dan campuran buah, dan takda masalah kalau makan macam tu je! Tak perlu nak minum air lepas tu untuk hilangkan rasa pahit atau masamnya.

Pengalaman Minum INTEEMOR

Dan kesannya? Ok ... ini apa yang aku alami selepas mengamalkan INTEEMOR selama 2 minggu ni. Alhamdulillah memang ada perubahan!

Kebiasaanya setiap bulan sebelum nak datang period, aku akan mula rasa sengal-sengal kat perut. Dan, bila masuk hari pertama 'dia' muncul .. sakit itu makin kuat menyerang. Tapi minggu lepas, bila didatangi period aku tak rasa senggugut langsung! Jujur ... inilah kali pertama aku datang 'bulan' tanpa sakit perut .... hehehe. 

Masalah keputihan selepas period yang dialami sebelum ini pun semakin berkurangan. Tiada lagi kelihatan cecair putih berlebihan yang tidak diingini keluar. Buat pertama kalinya aku rasa lega sangat ... alhamdulillah!





Sejak kehadiran INTEEMOR, aku rasa lebih yakin dan bertenaga. Bukan aku saja, tapi suami pun cakap memang ada perubahan positif yang dia dapat lihat hehe. Bukan kita nak cantik luar dan dalam semata-mata untuk diri kita je, tapi semuanya untuk suami jugak kan hehe. Kalau suami bahagia, automatik si isteri pun bahagia. 

So, sekarang ni memang INTEEMOR saja yang aku amalkan setiap hari. Kalau tidak dirumah, akan kubawa ke pejabat hehe. Kalau korang ada masalah dalaman dan masih mencari produk yang sesuai, aku memang syorkan INTEEMOR dari Ephyra. Ianya minuman botanikal yang mengandungi herba terpilih dan berkualiti serta selamat dimakan oleh penghidap kencing manis

Tak salah kita mencuba kan, bukan sahaja untuk kesihatan luaran dan dalaman wanita tapi hubungan suami isteri pun semakin erat gituuu hehehe ... insyaAllah. 


Harga (RM/sebotol) : 
RM 49 (Semenanjung Malaysia)
RM 53 (Sabah & Sarawak)
(Tidak termasuk postage)


INTEEMOR TIDAK SESUAI DIAMBIL :

  • Ketika dalam haid
  • Ibu yang sedang hamil


Untuk maklumat lanjut mengenai INTEEMOR, korang boleh hubungi :





Hotline Ephyra : 019.3999.238 / 03.4141.7889


Atau kalau korang nak kenal dengan agen Ephyra, boleh juga PM aku ;)

#makinmantap #makinmanis #inteemor


11 comments:

  1. mas pun amalkan inteemor..
    mmg dpt rasa kesannya terhadap kesihatan luaran dan dalaman..

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah memang berbaloi amal Inteemor ni kan kak :)

      Delete
  2. macam biasa la kan.. masalah period ermmm..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la .. dia tak datang pun masalah, dia datang pun sakit juga hehe

      Delete
  3. wow.. dhsyat... mmg keputihan tu mslh kn tuk wanita.. menarik Inteemor ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau teruk sangat keputihannya memang boleh mendatangkan masalah. Sebelum dia jadi masalah besar, eloklah kita rawat dengan Inteemor kan Ty ;)

      Delete
  4. mcm boleh try je nanti...lagi pun mmg ada masalah sengugut ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. masalah senggugut memang boleh buat kita spoil mood kan. Cubalah, insyaAllah mana tahu boleh setel senggugut tu. Akak dah ... hehe

      Delete
  5. Inteemor memang bagus. Ena dah minum satu botol sebelum ni, terbaik

    ReplyDelete

Post a Comment

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.