Breaking

Tuesday, November 29, 2016

Shopping Online Di Shopback & Dapat Balik Cashback!


Assalamualaikum!


Dekat nak hujung-hujung tahun ni, ramai yang ambil peluang untuk shopping online sempena jualan murah. Maklumla, sana sini ada diskaun dan potongan harga yang memang tak boleh ditolak. Tapi pernah tak korang dengar tentang konsep shopback dapat cashback? Maksudnya, korang shopping barang dan korang akan dapat balik pulangan duit.

Aikkk ... acaner tu? 😉

Bukan ke shopping tu kena keluar duit? Ahaaa, korang jangan terkejut sebab di Shopback memang korang boleh dapat pulangan duit bila bershopping di sana!




Istimewanya Shopback ni, ia memberikan pulangan duit sehingga 30% kepada pelanggan bila membeli-belah di lebih 1000 online store. Kiranya sistem Shopback ni memang menguntungkan penjual dan pembeli dengan memberi balik komisyen yang diperolehi dari penjual terus kepada pembeli semula. Haa, korang tak nak ke? 😉

So, macam mana nak dapat cashback ni ye?




Memula, korang register dan buat pembelian macam biasa dimana-mana platform popular seperti Lazada Malaysia, Groupon Malaysia, Photobook Malaysia atau mana-mana jenama yang berdaftar dengan Shopback. Disitu juga akan tertera jumlah cashback yang korang akan dapat dan akan dimasukkan ke dalam akaun bank korang dalam masa 48 jam. 

Korang boleh tengok video dibawah ni untuk lebih jelas dan faham 😉




Banyak cara kita boleh jadi pengguna yang bijak, dan bagi aku bershopping di Shopback ni salah satu darinya! Pulangan duit tadi kita boleh simpan atau kita boleh gunakan untuk membeli barang keperluan lain pula. So, korang yang kaki shopping online tu jangan lupa usha laman web Shopback ni untuk nikmati lebih pulangan dalam setiap wang yang dibelanjakan. Ni baru betul-betul penjimatan! 



Website : SHOPBACK MY

Facebook:  ShopBackMalaysia

Instagram : ShopbackMy

3 comments:

  1. yer betul tu hanim..sedar tak sedar shopping online tengok dalam account shopback dah jana 4 angka dah..hehehe..Alhamdulillah rezeki..=D

    ReplyDelete
  2. Wooowwww....best giler kalau shopping dapat balik pulangan...Mengancam...

    ReplyDelete

Post a Comment

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.